19 maart 2012

een paar kaartjes

Een opdrachtje voor de afvalrace op het forum was; maak een babykaart voor een jongen en ik geloof dat dit wel gelukt is.  

Voor mijn kleindochter  heb ik dit portemonneetje gemaakt en helaas van oud papier, maar ze vond het wel erg leuk en ook de inhoud was natuurlijk leuk voor haar.  Voor een perfecte sluiting natuurlijk maneetjes gebruikt.


En voor een lieve vriendin had ik vorige maand dit mapje met zakdoekjes nog gemaakt, maar hier nog niet laten zien.

en dit is de binnenkant.
Nou ik hoop dat jullie het  ook weer leuk vinden en tot een volgende keer.








25 opmerkingen:

ScrappyDoo zei

Wat een leuke creaties! Hoezo helaas oud papier. Dat vind ik niet helaas hoor. Dat vind je mooi als je het koopt maar lang daarna nog. Wil je eens naar mijn "oude" papiervoorraad kijken, pfffff. Ik kan nog 3 jaar vooruit

Anneke. zei

Prachtige creaties, Els. Je bent weer heerlijk bezig geweest.
Groetjes Anneke.

Marijke en Chantal zei

Prachtige creaties Els, en het oude papier van het portemonneetje is hartstikke gaaf nog!! Vrolijke kleurtjes!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Margo zei

Supermooie creaties !
Liefs
Margo

marja zei

Wooow wat een prachtige creaties Els!!!!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een prachtige creaties Els.

Liefs Riet.

Christine zei

Prachtige dingen heb je gemaakt en ik heb ook nog veel "oud" papier hoor!
Liefs
Christine

xxx Myra xxx zei

leuk !!!!

Annette zei

Heel erg mooi gedaan! Super portomonnee, daar zal ze wel blij mee zijn geweest!
xoxo Annette

Els zei

Mooie creaties heb je gemaakt! De portomonai vind ik erg leuk!!

Oeneke zei

Leuke dingen heb je weer gemaakt Els. Het baby kaartje is heel mooi en ook het portemonneetje is leuk. Mooi "oud" papier heb jij trouwens ;-)

marika zei

supermooie creaties weer.
Ik scrap wel vaker met oud papier,vind ik helemaal niet erg

groetjes,Marika

Delia zei

Wat een mooie projecten heb je gemaakt !

Jeannette zei

hoi Els, wat ben je ook weer lekker bezig geweest, die babykaart is inderdaad schattig en de portemonnee voor je kleindochter is ook gaaf en oud papier ??????, heb je mijn voorraadje nog niet gezien, ik kan niks weggooien haha, en dat pakje met zakdoekjes, wat grappig, is mooi geworden, ik heb toevallig het patroon ook klaarliggen om te maken, veel freubelplezier weer en ik kijk weer uit naar je volgende creatie's, groetjes, Jeannette

Anne-Marie zei

Het ziet er weer erg leuk uit allemaal Els! Dat zakdoekjesdoosje/kaartje is erg leuk! En inderdaad, dat papier ziet er niet oud uit hoor, vrolijke kleuren! Groetjes Anne-Marie

Thamar, zei

hoi hoi

allemaal weer toppers, en dat oude papier moet ook op. Ik kwam ook oud papier tegen afgelopen zondag met het opruimen van mijn kamertje. Ik heb er nu toch een LO van gemaakt.

gr Thamar

Thamar, zei

hoi hoi

allemaal weer toppers, en dat oude papier moet ook op. Ik kwam ook oud papier tegen afgelopen zondag met het opruimen van mijn kamertje. Ik heb er nu toch een LO van gemaakt.

gr Thamar

joosscrapplace zei

leuke dingen heb je weer gemaakt Els.
groetjes Jolanda

Patricia zei

Wat een vrolijke boel bij jou Els. Al je werkjes zien er weer even prachtig uit Fijne dag, groetjes Patricia

Sandra1968 zei

Wauw, dit ziet er allemaal superleuk uit!
Groetjes, Sandra

Kitty zei

Die zijn leuk zeg! Ik wou dat ik zulk mooi spul bij mijn oude papier had :)

Heidie zei

wat een mooie creaties heb je gemaakt.

liefs Heidie

Heidie zei

wat een mooie creaties heb je gemaakt.

liefs Heidie

coby zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt, vooral het geboorte kaartje vind ik erg mooi en de zakdoekjes ingewikkeld. Leuk idee. En ja je kleindochter is denk ik wel blij met de inhoud.

Bianca Kalksma zei

Wat leuk!! Vooral de bovenste kaart vind ik super. Maar het portemonneetje en het doosje zijn ook zo mooi gemaakt! Prachtig!