5 maart 2012

Layout gemaakt

Op het forum was de opdracht maak een layout met tenminste 3 harten in verschillende formaten.

Deze sketch van het CFY had ik al een poosje had liggen (nov 2011) en was er niet aan toe gekomen om deze te maken maar nu wel heel geschikt voor de uitdaging.

Het hart rechts is een boomschors die ik op een beurs heb gekocht en het mooie lint heb ik bij Lenet vandaan. Daaronder een ponsrand met de kleine pons van Martha Stewart en boven de foto de halve cirkel met grote pons van Martha Stewart gemaakt. Het rode kaderetje heb ik met de cricut gesneden.  
Hartelijk dank voor jullie leuke reacties van de voorgaande berichten en tot een volgende keer. 










17 opmerkingen:

Anneke. zei

Wauw Els, wat ziet dat er prachtig uit! Het dat je kleindochter?
Groetjes Anneke.

Christine zei

Heel mooi gedaan!
Liefs
Chritine

marja zei

Dat ziet er schitterend uit Els, prachtig!!!

Lieve groetjes Marja.

M@rjan zei

Prachtige layout, Elske! Mooie kleuren heb je ook gebruikt.

Groetjes, Marjan

marja zei

wat ziet dat er prachtig uit els, heel mooi gemaakt hoor.....

Oeneke zei

Hij is mooi Els,super sketch heb je hiervoor gebruikt

Marja zei

Wat een geweldig mooie LO en bijpassende kleuren heb je gebruikt.
Heel mooi.

Marijke en Chantal zei

Woow Els wat is dit mooi!! Prachtige uitwerking van de schets. Leuk zo'n foto layout en mooie details!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Bianca Kalksma zei

Wat een prachtige layout en wat mooi gemaakt met het papier, prachtige combinatie en de foto komt mooi uit in deze layout en papierkeuze, prachtig!

Lean zei

Gave lo geworden mooi lint ook en een leuke sketch .
groetjes,Lean

Delia zei

Dat is een mooie uitwerking ! Mooi kleurgebruik !

Ans zei

Schitterend, zo mooi van kleur en een prachtige foto.

Liefs Ans

Ans zei

Schitterend, zo mooi van kleur en een prachtige foto.

Liefs Ans

ScrappyDoo zei

Wat een prachtige LO!! Erg mooi gemaakt.

Patricia zei

Hoi Els, leuk om ook eens layouts voorbij te zien komen. De jouwe vind ik erg mooi. Gave foto em het papier past er perfect bij. Groetjes Patricia

Nathaly zei

Els, dat heb je schitterend gedaan. Nathaly

Jeannette zei

hoi Els, ik ben gelijk naar je blog gaan kijken, wat maak jij super mooie dingen meid en die lay-outs zijn ook te gek hoor, ik heb me zoals je ziet gelijk aan gemeld als volger, want ik wil er niets van missen, en leuk je ontmoet te hebben bij Marianne, bij je trouwauto heb ik ook een reactie achtergelaten, super!!!!!, groetjes, Jeannette