11 mei 2012

Een echte uitdaging

Al een poosje doe ik mee met een afvalrace van A Sister's Hoop en mocht tot het einde mee doen. De laatste uitdaging die was voor mij een echte uitdaging,  want ik heb namelijk geen animo om in april al kerstkaarten te maken. Meestal begin ik daar na de zomervakantie aan.
Woensdag werd de uitslag bekend gemaakt dat ik als winnaar uit de bus was gekomen en dat de sponsor JACOBI mij een presentje zou sturen. Joepie!
Deze twee kerstkaarten hebben meegedaan aan de wedstrijd  en onderstaande kaart had ik al eens ergens gezien zo met klok en dennenboompjes maar weet helaas niet meer waar en ik heb er een easelkaart van gemaakt.




En bij EKEF hadden ze 20 april een workshop van deze labelkaart en is erg leuk om te maken en geschikt voor een kerstkaart natuurlijk.

En kijk wat er vanmorgen al in mijn brievenbus zat en werd er verlegen van zoveel zat er in. 

Als je op de foto klikt kan je nog beter zien wat er in zit en ik ben er natuurlijk dik tevreden mee. Echt super leuke spulletjes en bedankt JACOBI voor de leuke pakket.
Jullie natuurlijk weer bedankt voor het kijken en de leuke berichtjes op de vorige post en tot een volgende keer.



14 opmerkingen:

Anneke. zei

Gefeiciteerd, Els! Je hebt terecht gewonnen. Wat een super mooi pakket. Veel plezier ermee.
Groetjes Anneke.

Anne-Marie zei

Hee Els, gefeliciteerd! Alweer, je bent goed bezig ;) En wat een geinige spulletjes heb je gekregen! Geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend! Je maakt prachtige dingen! Groetjes en een fijn weekend! Anne-Marie

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Els.
Nou jou weekend kan niet meer stuk,veel plezier ermee.

Liefs Riet.

coby zei

Els gefeliciteerd, wat leuk! De kaarten zijn ook erg leuk geworden, niet zo standaard kersterig en daar hou ik wel van,
groetjes Coby

xxx Myra xxx zei

wow els,het zijn ook prachtige kaarten!!!!!

Lean zei

Gave prijs gefeliciteerd je kaarten zijn prachtig geworden echte kunst werkjes.Ja en nu kerstkaarten maken is inderdaad een moeilijke opdracht..hihih
fijn weekend groetjes,lean

marika zei

ik vind je kaartjes echt prachtig,je bent dan ook een terechte winnaar.
Je prijs is echt wel super,en ik wens je er heel veel plezier mee

groetjes,Marika

Bianca Kalksma zei

Ik vind de bovenste kaart echt super! Prachtig gemaakt! En wat een heerlijkheid om zoveel moois te ontvangen, je hebt het zeer wel verdiend! Veel plezier ermee!

Marijke en Chantal zei

Prachtige kaarten en gefeliciteerd met je prijzen. Leuke spulletjes, geniet ervan.

Groetjes, Marijke en Chantal

Jeannette zei

Geweldig els, van harte gefeliciteerd, dat ziet er weer super uit en helemaal leuk dat je zulke mooie prijzen hebt gewonnen, kun je weer door met de volgende uitdaging op naar de volgende kerstkaarten, groetjes, jeannette

Christine zei

Wat zijn je kaartjes mooi! En die spulletjes zijn helemaal te gek, geniet ervan!
Liefs
Christine

Ans zei

Je kaartjes waren ook zo mooi, gefeliciteerd en geniet van je mooie prijs.

Liefs ANS

m@deliefjuh zei

super leuk! heerlijk die kleurtjes

groetjes martine

ScrappyDoo zei

Wat een geweldig leuke kaarten!!!! En wat ben je verwend!