15 mei 2012

Knuffels

Wat een leuke letters he. Tja ik was laatst bij Oeneke op een crop en daar was Wiebine bezig met deze letters en ze zijn van Tim Holtz. Ze zijn zo leuk. 

 Deze layout heb ik gemaakt voor mijn 13 jarige kleindochter. Ik weet niet of het aan de leeftijd ligt, maar ze wilde het graag in zwart gescrapt hebben. Zwart, sepia en een babyfoto? Ik vond het zo moeilijk. Zondag zag ik de bloem op het blog van Lean en die vonden we zo mooi dat Oma die ook maar moest maken.

.










Een metalen vlinder erop en de zijkanten nog met een bloemenrand gemaakt.
Zondag ga ik deze canvas naar mijn kleindochter brengen en ik hoop dat ze dit mooi vind.














als je op de foto klikt worden ze groter.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

heel erg mooi Els!!

Thamar, zei

hoi hoi
mens wat ben je weer druk geweest heel erg mooi geworden hoor.
Heerlijk he dat freubelen ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
voor zo welterusten gr
Thamar

coby zei

Wat een prachtige uitwerking, daar is je kleindochter vast erg blij mee!

groetjes Coby

marika zei

gewoonweg PRACHTIG!!!
je kleindochter heeft smaak

groetjes,Marika

Marijke en Chantal zei

Prachtig!! Wat een mooie LO in de oude nostaligische stijl. Nou daar is je kleindochter vast blij mee.

Groetjes, Marijke en Chantal

Jeannette zei

hoi Els, wat een gaaf idee voor je kleindochter, ja en op die leeftijd hebben ze zo hun eigen smaak, hartstikke goed hoor, weten wat je wilt! Wij hebben ook een kleindochter en kleinzoon van die leeftijd, dus zo herkenbaar. Die bloem is ook supergaaf, heel leuk idee, groetjes weer en tot je volgende kaart/project, Jeannette

Bianca Kalksma zei

Heel mooi dat zwart met sepia en die prachtige foto! Dit is echt erg mooi en zal vast en zeker ingelijst worden!

M@rjan zei

Dat vindt ze mooi, kan niet anders! Prachtige sfeer en inderdaad een mooie bloem! Goed gedaan Oma, zou ik zeggen... :)

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Lean zei

Is gaaf geworden en de kleuren..hmmmm..lol...is super en met sepia leuk voor een jonge meiden lo.
groetjes,Lean.

Kitty zei

Hij is héél mooi!

Judith zei

Prachtig! Dit gaat ze heel mooi vinden!

marja zei

Wooow wat ontzettend mooi Els!!!!!

Lieve groetjes Marja.

ScrappyDoo zei

Ik vind hem heel bijzonder Els, tijdloos zou ik zelfs willen zeggen. Dat kind heeft al smaak, dat ze dit in het zwart wilde.

Nathaly zei

Hi Els, je had je er zeker op verheugd om een kleurig en fleurig roze geheel van te maken. Niks d'r van moet ze gedacht hebben. Maar het is gewoon supergaaf geworden. Stoer en een beetje nostalgisch juist door de kleuren. Ik vind 'm erg geslaagd. En wat een gave doosjes en laatjes heb je de laatste tijd gemaakt. ENIG allemaal, Els. Nathaly

Marianne Schut zei

Prachtig Els, wat een super mooie LO heb je voor je kleindochter gemaakt. Erg mooi hoor in deze kleur en wat een super leuke foto! Liefs Marianne

Patricia zei

Je hebt het wel in de vingers hoor Els. Echt prachtig gedaan. Juist heel mooi in sepia met zwart. Groetjes Patricia