22 mei 2012

label en andere ...

Allereerst hartelijk bedankt voor al jullie leuke reacties op de vorige post.
Onderstaande label heb ik gemaakt voor een vriendin waar ik afgelopen zaterdag een super leuke dag mee heb gehad.

De label heb ik aan een heerlijk stuk echte zeep gemaakt en ze was er heel blij mee.


Eerst heb ik het raster geïnkt met versamark en toen paars embospoeder erover. Met de heatgun gedroogd en daarna geïnkt met verschillende kleuren distress inkt..

Vandaag ben ik een heerlijk dagje bij mijn vroegere buurvrouw geweest en het was erg gezellig en uiteindelijk heb ik toch nog bijna deze layout klaar gekregen. Thuis heb ik nog even de vlinders en de de titel opgeplakt. En gisteren had ik nog heel snel dit doosje met koffiepads voor haar gemaakt.
Roelien vond het doosje ook heel leuk en natuurlijk helemaal in haar kleuren.


Voor een grotere foto even klikken op de foto.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.



16 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

prachtig weer Els!!!

Christine zei

Wat is dat allemaal mooi Els! Knap werk!
Liefs
Christine

Jeannette zei

hoi Els, jij bent ook weer lekker bezig geweest en allemaal hele leuke dingen, zo leuk om iedere keer weer iets anders te zien en leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad met je vriendin, genieten noemen we dat he?, groetjes en ik wacht weer met spanning af wat je volgende post zal zijn, Jeannette

coby zei

Jij was productief, ziet er allemaal erg mooi uit, de tag vind ik wel heel erg leuk, en zeker met die zeep eraan
groetjes coby

Ans zei

Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt, de label is supermooi kan begrijpen dat ze er blij mee was. De lo is heel mooi en een leuke foto. Het is doosje is ook heel mooi.

Liefs Ans

ScrappyDoo zei

Die tag met de zeep, wat een leuk kado. De pad doos ook, geweldig. Maar dan die LO. Wat heb je die weer ontzettend mooi gemaakt. Erg leuke details.

Lean zei

wat ben jij lekker bezig geweest mooi hoor.Gave doosje voor de pads lieve lo ook en een super tag.
doeeeeggggg,Lean

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Delia zei

Wat een prachtige creaties ! Vindt de label echt super !

m@deliefjuh zei

wauw wat een gafe dingen. leuk die toren met theezakkies :) erg leuk gedaan weer

groetjes Martine

Bianca Kalksma zei

Wat een prachtige creaties weer! Vooral het label en hoe je het mooi hebt ingepakt vind ik erg mooi en zo is het ook extra leuk om te geven.

Kitty zei

Wat leuk, wat ben je druk geweest zeg!

Kitty zei

P.S. ;) Vooral het label vind ik super! Prachtige kleuren!

M@rjan zei

Gaaf gedaan! Dat label en de layout zijn echt erg mooi! Ook je koffiepads cadeau... je zult het maar krijgen!

jannekevanveen zei

wat een mooie creaties maak je geweldig groeten Janneke

jannekevanveen zei

wat een mooie creaties maak je geweldig groeten Janneke