2 mei 2012

Terug van vakantie

Gisteren  zijn we terug gekomen van een heerlijke vakantie aan de Moezel. Wat kan je daar heerlijk relax wandelen naar de prachtige kastelen en schattige dorpjes. Ook Koblenz waar we een paar dagen zijn geweest is een bijzondere mooie stad met schitterende bezienswaardigheden en waar de rijn en de moezel samen komen op onderstaand punt.


Dit doosje had ik al voor de vakantie gemaakt, maar vergeten te plaatsen en was een uitdaging op de club van Marianne Design en is uit 2 delen gemaakt. Natuurlijk moesten er MD spulletjes gebruikt worden, maar dat is niet zo moeilijk.

Ik heb er een klein boekje in gemaakt en is niet groter dan 5 x 5 cm.  en is voor een vriendin die wel een beetje geluk kan gebruiken.
In het kleine boekje staan ook weer kleine spreukjes en dit keer over geluk
Op het forum had ik een layout gemaakt voor een afvalrace en mag nu getoond worden omdat er inmiddels gestemd is en ik nu bij de laatste 3 zit.

Dit is de eerste keer dat ik een randje met de naaimachine heb gemaakt en in het verleden nooit lukte en nu dus wel.
Dank je wel voor het kijken en tot een volgende keer.  

14 opmerkingen:

coby zei

Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, kun je er weer heerlijk tegenaan. Mooi doosje en een mooie lo. Je hebt het wel in je vingers,
groetjes Coby

Ans zei

Heerlijk uitgerust en gelijk aan de slag voor een nieuwe ronde afvalrace.

Je creaties had ik al bewonderd op het forum en ze zijn prachtig allebei.

Liefs ANS

marika zei

fijn te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad,alleen jammer dat zo'n leuke vakantie altijd zo snel voorbij is he.

Prachtige creaties weer.
Vooral het doosje,da's mijn favoriet

groetjes,Marika

Jeannette zei

hoi Els, ik miste je al in blogland haha, maar je had een goede reden, fijn dat jullie zo hebben genoten, en wat een mooie dingen had je al in voorraad, en gaaf dat het stikrandje ook goed is gelukt, groetjes weer, Jeannette

Oeneke zei

Heerlijk, lekker wandelen en genieten van de omgeving. Mooie foto.Prachtige dingen heb je weer gemaakt, het doosje zal vast gewaardeerd worden. De Lo is helemaal super. groetjes Oeneke

Lean zei

Heerlijk dat jullie vakantie zo fijn was.
Je doosje is super mooi gave tekst ook op de cover.
Je lo is echt heel gaaf geworden.
groetjes,lean

Bianca Kalksma zei

Het geluk zit in een klein boekje ... ge wel dige tekst. En een geweldig leuk boekje én doosje! En wat heb je het netjes gestikt met de naaimachine, ik doe het je niet na. Prachtige layout ook!! En wat heerlijk is het daar hè, wij gaan ook graag die kant uit, blijft een mooi vakantiegebied!

m@deliefjuh zei

super leuk dit doosje. ook ooit eens gemaakt.. maar ga het weer eens doen. is wel weer een leuk idee!

groetjes martine

Christine zei

Wat een mooi en leuk doosje! Dat kleine boekje erin is helemaal super! Fijn dat je zo'n goede vakantie had!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

marja zei

Super dat je zo'm fijne vakantie heb gehad!
Prachtige creaties heb je gemaakt!

Lieve groetjes Marja.

Gerda zei

Kan me voorstellen dat je met je LO hoge score gooit. Ik vind hem erg mooi. Je doosje is ook schatiig. Bijzonder modelletje zeg.
En moezel.... tja...wij belanden daar eigenlijk ieder zomervakantie wel. Blijft erg mooi daar. Meestal zijn we in de buurt van Klusserath te vinden. Daar heb je een grote camperplaats ( eigenlijk overal wel langs de moezel) en daar is het heerlijk toeven. Nog bedankt voor je reactie die je steeds op míjn blog zet. Kan ik erg waarderen.

Groetjes Gerda

ScrappyDoo zei

Leuk dat je in de top 3 staat met je LO. Is ook erg mooi hoor. En dat doosje met dat boekje, het einde!

Thamar, zei

hoi hoi

wat een super mooi box/boekje en je lo is echt een toppertje. echt gaaf.
gr Thamar