3 juni 2012

Een forumdagje

Hartelijk welkom nieuwe blogvolgers en leuk dat jullie komen kijken.

Zaterdag heb ik een enorm leuke forumdag gehad in Drachten. We mochten een lo, een kaart of een home decor vogelhuisje maken of gewoon alle 3. Voorlopig heb ik n.a.v. een sketch de lo gemaakt van mijn kleindochter die jaren geleden haar diploma b had gehaald (en c moet ik nog steeds maken).
De bloem heb ik bladzijden uit een oud boek met de stans van TH gemaakt en met gesso ingesmeerd, dan  met minimister water erover. Drogen met de heatgun en dan met de blendingtool en distressinkt erover, dan weer drogen. Zo heb ik er 6 groten en 4 kleinere bloemen op elkaar.Wel even wat werk, maar het is een pracht bloem geworden. 
Het papier is van Riddersholm.


Ook heb ik het vogelhuisje kunnen maken en dat was ook wel even wat werk, want ik had het van kraftpapier gemaakt en toen wilde ik het nog bekleden met designpapier. Acht het is een lief vogelhuisje geworden.
Deze layout heb ik nog gemaakt voor een ander forum en hiermee ben ik in de finale gekomen van de afvalrace.  We moesten 7 foto's op een lo scrappen en 4 geponste randen en minstens 12 knopen gebruiken . De sketch hiervan stond ook op het forum. en ik had hem al bij Frences gezien

Als je op de foto's klikt worden ze groter. Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

Wat weer een mooie dingen heb je gemaakt!!!

Marja zei

Wat ben je toch druk geweest met die LO's, maar ze zijn de moeite zeker waard! Jouw vogelhuisje vind ik ook erg mooi geworden.

coby zei

Wat een prachtige lo's , zo mooi evenwichtig uitgewerkt!Echt geweldig, het vogelhuisje is leif
groetjes Coby

Anneke. zei

Wat een schitterende creaties, Els! Helaas werk ik op zaterdag en lukte het mij niet om te komen.
Groetjes Anneke.

ScrappyDoo zei

Geweldige Lo's weer. De bovenste echt lekker meisjesachtig. Die onderste is echt heel stoer en past super bij de foto's. Dat vogelhuisje is te lief!

marika zei

wat zijn het weer een mooie creaties zeg.
Het vogelhuisje is supercute.
De bovenste lo erg lief en de onderste lekker stoer (en stiekem ook mijn favoriet)

groetjes,Marika

M@rjan zei

Twee heel gave LO's heb je gemaakt, mooie bloem op de eerste! En lekker veel te zien op de tweede en toch niet te druk. Het vogelhuisje vind ik geweldig, zo schattig!

Groetjes, Marjan

Marijke en Chantal zei

Prachtige Foto LO's, zo lief de bovenste van je kleindochter met een mooie bloem. De onderste leuk, kleurrijk en origineel! En wat een schattig vogelhuisje.

Groetjes, Marijke en Chantal

Lean zei

Lekker gescrapt zie ik gave lootjes en een heel lief vogelhuisje heb je gemaakt!
doegggg,Lean

Jeannette zei

Hoi Els, wat een werk heb jij verzet, helemaal super ziet het eruit, alleen is voor mij de term "lo" nieuw, misschien stom, maar ik weet echt niet wat het is (blond?)haha. Het vogelhuisje is ook gaaf geworden, je laat ieder keer weer zulke leuke nieuwe dingen zien, ik kijk er echt naar uit, groetjes weer en tot de volgende keer, Jeannette

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een superleuke lo's heb je gemaakt. Het vogelhuisje is ook mooi hoor maar ik ben meer iemand die graag lo's maakt.
Groetjes Mirande

Gerda zei

Leuke Lo Els. En die bloem met jute komt me bekend voor ;-)
Je vogelhuisje vind ik ook geweldig!

Kitty zei

Ow wauw! Die bloem op je eerste layout (Jeannette, dat is dus een LO, ;)) is geweldig! Eigenlijk is alles wat je hier neergezet hebt geweldig, hahaha. Had ik het dus met één woord afgekund ;) Echt super Els!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Christine zei

Dit heb je allemaal prachtig gedaan!
Liefs
Christine

Ans zei

Zijn stuk vor stuk weer schitterende creaties, vooral die bloem is prachtig.

Liefs ANS

Judith zei

Heel leuke LO's. De onderste is zo vrolijk!
Het vogelhuisje vind ik te gek! Leuk