24 juni 2012

mannenkaart met metaalfolie

Een vriend is jarig en dan wil ik toch weer een wat stoere mannenkaart maken en liefst iets van radertjes en/of wieltjes  en de kleur van water. Dit heb ik er van gemaakt.

De tandwieltjes heb ik een stuk metaalfolie afgemeten en in de embosfolder gedaan. Daarna wat bewerkt met schuurmaatje en wat alcoholinkt Rust en Blending Solution voor een wat roestig effect. Het geheel opplakken op dubbelzijdig Aslan en uitknippen of snijden net wat handig is.   'Gefeliciteerd' op de zelfde wijze maar aan de zilverkleurige kant en met alcoholinkt Denim en een druppel zilver gebruikt.

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, Els. Het metaalfolie springt van je kaart. Heel mooi!
Groetjes Anneke.

Jeannette zei

hoi Els, tjee wat een leuke stoere kaart, volgens mij heb je echt in de roos geschoten. heel leuk effect geeft die metaalfolie, echt mooi die techniek, toch ook maar eens proberen, ooit! haha, we zijn ook veel te druk in ons hoofd he? maar dan nog uitvoeren, groetjes weer, Jeannette

Ans zei

Een hele stoere kaart, dat metaalfolie is toch wel erg leuk op de kaarten.

Liefs Ans

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Grietje Jansen zei

Bijzondere kaart.
Goed gelukt.
Heb zelf nog nooit met metaalfolie gewerkt, maar geeft een mooi effect zie ik.

Grietje

coby zei

Heel stoere kaart geworden Els, heel leuk
groetjes Coby

Marijke en Chantal zei

Tjee wat een geweldig mooie mannenkaart is dit. Gaaf zeg dat bewerkte metaalfolie! Vind het een heel mooi geheel!

Groetjes, Marijke en Chantal

marika zei

wauw!hele mooie mannenkaart.Echt super

groetjes,Marika

Christine zei

Wow, die is knap Els! Heel mooi gedaan!
Liefs
Christine

Lean zei

Super gaaf kaartje is prachtig gelukt met het metaal folie vind ik ook heel mooi geworden.
groetjes,Lean

Marja zei

Prachtig Els! Het is echt een mannenkaart geworden op deze manier met jou gebruikte materialen.

Petra zei

Ik vind hem erg mooi! Een echte stoere mannenkaart!
Groetjes Petra

Petra zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
marja zei

Wat een stoere gave mannen kaart, een beauty!!

Lieve groetjes Marja.

m@deliefjuh zei

gaaf zeg! deze stoere mannekaart!

groetjes Martine

Bianca Kalksma zei

Wat een mooie originele stoere kaart!!

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Wat heb je een schitterende mannenkaart gemaakt en..het boekje voor je kliendochter ook... schattig.. Ik hoop dat mijn berichtje deze keer wel lukt..
Ik kom wel heel vaak bij je kijken...Fijn weekend, groetjes Ans