17 juni 2012

Mijn rugzak en kaarten

Op het forum deed ik mee met een afvalrace en samen met Ans  zaten we in de finale. We hebben beiden zo goed ons best gedaan dat de uitslag een gelijke stand gaf. Super leuk dat we samen gewonnen hebben. 

Dit is de Lo met de opdracht; Maak een 'IK' lo en schrijf een boodschap aan jezelf.  
Deze prachtige sketch  is van sketch savy en ik heb hem gekanteld. Papier van Pion.  De rozet is van Tim  en de randpons is van MS. De meeuw op de foto is van gips.
De titel 'Rugzak' heb ik met de parelmoer acrylverf en daarna met versamark en wit embospoeder gemaakt. Zwart en creme kant en het 'verhaaltje' had ik al eens gekregen van mijn vriendin die ik een beetje heb aangepast.
De kanten bloem zelf gemaakt en daarop een grungerboard bloem ook van Tim, bewerkt met parelmoer acrylverf. Daarna met muzieknootje en stazon gestempeld. Helaas moeilijk te zien op de foto. De lichte bloem is ook van de stans van Tim en gesso erover voor een wat minderscherpe tekst en daarna de randjes weer met rode inkt bewerkt.
Van de forumdag in Drachten had ik deze kaart nog gemaakt en had nog wat papier over
De golfjes die een poststempel zijn heb ikzelf getekend.  
Dus nog maar een kaart gemaakt.
Bedankt voor het kijken en al jullie leuke reacties van de vorige post en tot een volgende keer. 

16 opmerkingen:

marika zei

supermooie lo en 2 hele leuke kaarten.
Ans en jij hebben terecht allebei gewonnen vind ik

fijne zondag!
Marika

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Els.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Prachtige creaties, Els. Vooral de LO vind ik erg leuk. Gefeliciteerd met je finale plaats.
Groetjes Anneke.

Ria zei

Super leuk lootje en mooie kaartjes Els.
gefeliciteerd dat jullie samen gewonnen hebben !!!

groetjes Ria

Christine zei

Wat is dit allemaal prachtig! Gefeliciteerd hoor!!!
Liefs
Christine

Kitty zei

Wow, die LO is geweldig! Prachtige foto ook.

Petra zei

Heel mooi! De lay-out vind ik helemaal super!
Groetjes Petra

coby zei

Wat een prachtige lo, geweldig Els, terechte winnares!

groetjes Coby

Marijke en Chantal zei

Tjee wat mooi allemaal weer, vind de foto LO GEWELDIG!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Margo zei

Supermooie LO en erg toffe kaartjes!
Liefs
Margo

Ans zei

Ze zijn echt mooi, zowel de lo als de kaarten.

Liefs Ans

Lean zei

Gefeliciteerd lo is echt super gaaf geworden en je kaarten zien er ook weer prachtig uit!
groetjes,Lean

Bianca Kalksma zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt!

m@deliefjuh zei

je bent weer lekker bezig geweest. en ziet er goed uit!

Jeannette zei

hoi Els, ik dacht dat ik al een reaktie had geplaatst via mijn tablet vanuir Frankrijk, kennelijk toch iets misgegaan, bij deze dus nog maar eens, super gemaakt weer, wat een werk, maar dan heb je ook wat. Overigens.., heb je mijn mailtje nog ontvangen met de haakpatronen, ook dat ging een beetje mis geloof ik haha, groetjes weer, Jeannette

Jeannette zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.