12 juni 2012

to do list gemaakt

Zondag hebben we  een 1 ste Millies forumdag gehad  en het was zo leuk en gezellig in de prachtige omgeving van Vierhouten.  We konden een workshop decopatch doen en deze To Do list maken.
De achtergrond en de lijst is met decopatch gemaakt. Bij mij komen de projecten op een forumdag bijna nooit af en moest het thuis afmaken. Het is moeilijk te fotograferen maar ik hoop dat jullie het kunnen zien.  
De rode bloem met de Tim stans gemaakt en van bladeren uit een oud boek, met gesso en glimmermist erover en de brad is van Tilda. De letters heb ik met de cricut gesneden.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Marijke en Chantal zei

Dit is wel een hele speciale to-do list. Leuk en heel origineel gemaakt!

Groetjes,Marijke en Chantal

Anneke. zei

Schitterend, Els. Je hebt dus een combi workshop gedaan ;)
Groetjes Anneke.

Bianca Kalksma zei

Wat een leuk idee! Ziet er super uit! Het vogelhuisje dat je eerder op je blog liet zien vind ik ook echt geweldig geworden, kan me voorstellen dat daar best wel wat werk in ging zitten. Groetjes van Bianca

marika zei

wow!Da's nog eens leuk zeg.En ook heel mooi gemaakt.Goed gedaan hoor!
En nu op naar de volgende forumdag,haha

groetjes,Marika

Connie zei

het is erg mooi geworden Els!!

Johanna zei

Heel erg leuk!!
Groetjes, Johanna

sylvana zei

Ziet er geweldig uit

coby zei

Leuk geworden Els, van Sylvana had ik al gehoord dat het zo leuk was, fijn! En dan nog zo'n mooi werkstuk mee, helemaal geweldig!
groetjes Coby

Lean zei

Als je even klikt zie je heel goed hoor echt gaaf geworden en een leuk idee ook.
groetjes,Lean

chantal zei

Wauw Els, prachtig werk! Wat een mooie details
liefs Chantal

Christine zei

Het ziet er prachtig uit! Knap gemaakt!
Liefs
Christine

ScrappyDoo zei

Dat is nog eens een leuke to do list. echt gaaf gedaan.

marja zei

Wat een super gave to do list, prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Jeannette zei

Hoi Els, wat een leuk idee en wat is die mooi geworden, ik probeer wel iedere keer even je blog te bezoeken ook al ben ik met vakantie, groetjes, Jeannette

Kitty zei

Hij is leuk geworden Els. Je had ook hele mooie papiertjes gekozen. De mijne moet nog even in de wachtkamer ;)

Ans zei

Wat is dit schitterend, heel mooi gemaakt.

Liefs Ans