9 juni 2012

Tijd voor een feestje

Toch maar  tijd gemaakt om snel een kaartje te maken en dit keer vond ik de uitdaging  van
 liftchallenge erg leuk. Geen echte lift maar je moet een sheet of iets dergelijks gebruiken.
Ik heb gekozen voor een sheet in embosfolder en door de cuttlebug te halen. Helaas erg moeilijk te zien op de foto. Hetzelfde nog een keer met designpapier. Randjes geponst met de MS pons 

En de bloemtjespons is van EK die ik 2 de hands gekocht heb. De vorige zoveel gebruikt en was kapot gegaan en in de binnenkant geplakt met de vierkantjes uit het designpapier. Leuke vlindertjes erop. Wat muzieknootjes gestempeld met versamark en embospoeder.

Van harte Gefeliciteerd is een malletje die ik er goed bij vond passen  en op de label een leuke stempel ook met versamark en embospoeder. Bloemetje met een pareltje werd weer eens uit nood geboren, hahaha.


Bedankt voor al jullie leuke reacties van de vorige post. Tot een volgende keer.



18 opmerkingen:

Margo zei

Erg leuke kaart Els !
Liefs
Margo

Nathaly zei

Prachtige kaart Els. Ik vond de label die je laatst maakte erg mooi. leuk met de inkt. Het vogelhuisje en melkpak waren ook geweldig! Nathaly

Nadine zei

Als je goed kijkt, zie je toch wel de transparant sheet met embossing hoor! Leuk gedaan! je kaart is prachtig en ook nog de hele binnenkant, wat een werk! Leuk dat je met ons meedoet

marja zei

Wat een mooi kaartje Els, in super kleurtjes!!

Lieve groetjes Marja.

Ans zei

Ook dit is weer een supercreatie, hele mooie kaart.

Liefs ANS

marika zei

wat een mooie kaart weer

groetjes,Marika

José zei

Mooi gedaan Elske. De embossing is idd wel te zien hoor. Je binnenkant ziet er ook prachtig uit!
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.
Groetjes, Jose

Lean zei

Mooi geworden en de tekst is ook zo heerlijk..heel gaaf weer!
groetjes,Lean

coby zei

Wat een leuke kaart en een geweldige tekst op de tag!

groetjes Coby

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

dag els,eenhele leuke kaart ! bedankt voor je regelmatige en vele reacties op mijn blog
grtjs, martina
x

Cornelie zei

Ik zie ook zeker het embosste gedeelte! Mooie kaart!
De randjes, het papier!
Fijn dat je meedoet bij de liftchallenge!!
Groetjes Cornelie

M@rjan zei

Je kunt het wel zien hoor en het is een mooi effect! Prachtige kaart, het geheel oogt ook chique. Fijn dat je meedoet met ons.

Groetjes, Marjan

ScrappyDoo zei

MOOIE KAART> ZIET ER ARBEIDSINTENSIEF UIT!

Marja zei

Wauw, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ook de binnenkant zo mooi afgewerkt. Super!

Jeannette zei

Heel mooi kaartje weer Els, leuk al die verschillende dingen weer op een kaart te verwerken, ik zit op dit moment in Frankrijk maar kan het niet laten even te kijken, groetjes Jeannette

creativchen zei

Hi Els, mooi dat ik jou blogspot gevonden heb! Je hebt heel ontzettend, mooie werkjes! Kom eens een kijkje nemen op mijn Blogspot en mijn eerst niew geopende Online "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" Online Shop. Ik ben belgische en woon in duitsland. Kan daarom ook heel goed nederlands. Ik zou het leuk vinden, van jou een reactie op mijn blogspot en winkeltje te krijgen! Vele lieve Groetjes van Marina

Petra zei

Mooi!
Groetjes Petra