31 juli 2012

babykadootje en kado envelop

Voor een kennis die een meisje heeft gekregen heb ik dit melkpakje met speeltje gemaakt en ik denk dat ze dit wel leuk vinden.
En voor vrienden die een feestje geven heb ik deze kado envelop gemaakt en dit is de voorkant 
De achterkant heb ik verder niet veel mee gedaan dan een geïnkt randje en de sluiting met een lintje gemaakt.


en dan is dit de binnenkant waar het geld in kan en kon er dus geen bloemen o.i.d. in doen, want dan werd het te dik.  
Nog een kaartje gemaakt  voor iemand die ik graag even een hallo'tje  wilde sturen.
 en nog een kaartje met een gehaakte bloem

Geloof dat ik nu weer helemaal bij ben en Jeannette bedankt voor je patroontje.
Vanavond even de blogs bij langs geweest en kwam bij Scrappy doo en las tot mijn grote verbazing dat ik met de kaart die ik 13 juli hier gepost had een prijs heb gewonnen.


Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer. 


13 opmerkingen:

Annemarie zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Ik weet wel zeker dat de ontvangers er blij mee zijn.

Jeannette zei

nou ja Els, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, heel leuk idee ook met dat lintje door de envelop, ik weet eigenlijk niet goed waar ik mee moet beginnen, er is zoveel te zien en natuurlijk is die doily helemaal super!, heel erg mooi geworden Els, groetjes weer, Jeannette

Jeannette zei

Vergat ik je toch helemaal te feliciteren met je winnende kaart, bij deze alsnog Els, tja, ik had ook zoveel te bewonderen haha, nogmaals groetjes, Jeannette

Anneke. zei

Wat een leuke creaties allemaal, Els. De baby creatie springt er voor mij boven uit. Heel leuk gemaakt en bedacht! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

wat een productieve tijd heb je achter de rug ! heel erg mooie creaties!
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Els.

Liefs Riet.

coby zei

Wat ben je weer goed bezig geweest, en gefeliciteerd! Leuk hoor,

groetjes coby

Lean zei

Hallo he jij bent druk geweest weer gave kaartjes heb je weer gemaakt!
doegggg,Lean

Anne-Marie zei

Enig weer Els, je maakt altijd zo'n leuke dingen in verschillende stijlen!! Groetjes! Anne-Marie

marika zei

wat een mooie creaties zijn het weer.
Die gehaakte bloem,heb je die zelf gemaakt?

groetjes,Marika

ScrappyDoo zei

O, dat melkpakje, wat een gaaf idee en kado! En de rest is ook weer heel leuk. Gefeliciteerd met je prijs!

Bianca Kalksma zei

wat een leuke verpakking heb je gemaakt voor het babycadeautje! en de kaarten (en envelop) zijn ook prachtig, wat leuk om te zien dat ze allemaal zo verschillend zijn!

Anoniem zei

Very good info. Luckyy me I found your website by accident (stumbleupon).
I have book marked it for later!

my weblog - sheepskin tote home