22 juli 2012

labelkaart uit Cards & much more.

Heerlijk zo'n blad waar duidelijk een beschrijving in staat. Al had ik niet de juiste kleur inkt, maar hij lijkt er wel op. Laat de label nou precies passen op mijn papier voor de chocoladereep die ik vandaag cadeau heb gedaan.

De vlinder was wit , maar heb hem met copics gekleurd en daarna erover gestempeld met bruine Stazon.


Ook nog even een hexagonkaart gemaakt en ik ben er wel tevreden over. De tekst gestempeld met versamark en toen wit embospoeder erover. Bloem gerimpeld  van een kantje en een leuk flesje met boodschap eraan en de verjaardagskaart is klaar 
De ondergrond heb ik in een embosfolder gedaan en even wat schuren en wat uitknippen voor de tekst.
Ook heb ik nog een doosje gemaakt voor een houten stempel die ik kado heb gedaan. De bloem  is met de mal van Tim gestanst en daarna met Gesso en distress inkt bewerkt een bloemetje van Tule gemaakt om de roze kleur wat te verzachten. De takjes zijn ook van MD

Het Vogelhuisje van metaalfolie gemaakt en met Alcoholinkt bewerkt en daarna heb ik de mal van  MD gebruikt. In het echt is die zo mooi. Het kantje in de hoek heb ik donderdag op de markt in Hoogeveen gekocht bij van Goor en wat heeft hij veel soorten kantjes en lintjes. Hele mooie nieuwe lintjes, maar ook voor jongens/mannen met auto's erop.   

Leuk dat je weer kwam kijken en dank je wel voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt, Els! Mijn complimenten.
Groetjes Anneke.

Lean zei

Ben jij lekker aan de hobby/scrap geweest zeg.Mooi allemaal!
groetjes,Lean

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Christine zei

Nou Els, jij laat ons heel wat moois zien! Heel tof gedaan allemaal!
Liefs
Christine

ScrappyDoo zei

3 hele mooie creaties. Het kooitje dat open staat vind ik een schitterend detail.

Anne-Marie zei

Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt Els! Prachtig hoor! Volgens mij moet ik dat vogelkooitje ook nog hebben ... Groetjes! Anne-Marie

marenmat zei

Het is prachtig allemaal Els! Wow!

groetjes Marlies.

Jeannette zei

hoi Els, jij bent weer lekker bezig geweest, die label is heel leuk geworden, laat ik er vanmiddag nou ook goed naar hebben gekeken,naar de uitleg, maar jij doet het tenminste haha, de andere kaartjes zijn ook weer heel apart, ik kan niet zeggen dat ik bij geen inspiratie op doe, hartstikke leuk, groetjes weer, Jeannette

marika zei

en weer zijn het 3 supermooie creaties!

groetjes,Marika

martina's kaartjes zei

wow, wat ben jij een lekker bezig bijtje ! alle 3 toppertjes moet ik zeggen, mooie details en afwerking,
knap gedaan
grtjs, martina
x

m@deliefjuh zei

prachtig weer zeg! mooi hoe je dat vogelhuisje hebt gedaan

groetjes

anita01 zei

Och wat een heerlijk blog heb je......zit helemaal te genieten ;o)

Warme groetjes,
Anita

Ans zei

wow, wat ben je druk bezig geweest. zijn weer hele mooie creaties, super.

liefs ans

Annemieke zei

Super mooie creaties zeg! Heel erg leuk allemaal.
Groetjes, Annemieke

coby zei

Dezepost was ik helemaal misgelopen Els, en wat staan er een mooie creaties op! Hoe heb je die hexagonkaart gemaakt? Ben gek op die vorm en deze uitwerking is geweldig!

groetjes coby

Joyce Schwarzer zei

Hoi,
Hele leuke kaarten weer, ook de bijzondere vormen.
Groetjes,
Joyce

Bianca Kalksma zei

oh deze labelkaart had ik nog niet gezien... prachtig!! Zou zo in een vintagewinkel te koop kunnen liggen ;)