10 juli 2012

workshop EKEF

We hadden foto's waar ik niet goed wist wat er mee te maken en toen was er vorige week een leuke workshop bij EKEF . Zondag was het lekker rustig en regen en  was er tijd om deze leuke workshop te maken waar al die foto's in konden. Super en leuk om kado te doen aan onze vrienden.

de klok, jute en de filmstrip heb ik een beetje afgekeken bij de hobbykaart waar Adrie een pracht mannenkaart gemaakt heeft.

De lantaarn heb ik van metaalfolie gemaakt met de mal van MD, (hier wel wat geduld voor hebben) bewerkt met alcoholinkt en opgevuld met met goudkarton. In het echt is het erg leuk.  De sluiting is gemaakt met magneetjes en is mijn favoriete sluiting.  
Als het album open is zit in het middelste gedeelte de enveloppen die ik gesneden heb met de cricut
en heb ze gestempeld..
 In de enveloppen zitten de andere foto's
 Leuk dat jullie kwamen kijken en bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige post, tot een volgende keer.


16 opmerkingen:

Jeannette zei

Ooooh Els, wat heb je toch weer voor moois gemaakt, want ben jij toch een heerlijk creatief mens, een lust om naar jouw werkstukken te kijken. Ik ben op het ogenblik heel druk bezig met de scrapalbums van de kleinkinderen, pff, wat een werk, dus jammer genoeg niet zoveel tijd voor echt bewerkelijke kaarten, maar dat komt wel weer, groetjes en ik kijk al uit naar je volgende post, groetjes, Jeannette

coby zei

Wat een geweldige kaart, leukook dat je er zo de tijd voor neemt!
groetjes Coby

Patricia zei

Wauw Els, wat een superleuk boekje heb je gemaakt. Het ziet er echt prachtig uit! Heb je daar een werkbeschrijving van?
Ik heb met mijn neus in de computer gezeten om te kijken hoe het in elkaar zit (vooral bij de enveloppen), maar snap er niets van.
Welke cricut mal heb je gebruikt dan voor de enveloppen?
Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

wat weer geweldig Els!!!

Margo zei

Waaw dat ziet er echt een supertoffe workshop uit, erg mooi boekje !
Liefs
Margo

Anneke. zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt, Els! Leuke foto's en details, zoals liniaal.
Groetjes Anneke.

m@deliefjuh zei

super leuk geheel zo. leuk ook dat jutte zo erop :)

groetjes

Ans zei

Wow, dit is een leuk album. Ga je na-apen, maak het voor de jongens voor ze op vakantie gaan kunnen ze er tickets enzo vast indoen. Later plak ik dan de foto,s erbij.

Liefs Ans

Annemarie zei

wat leuk zeg!
Die wil ik ook een keer maken, bedankt voor de link.

Riet zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

marika zei

en zoals gewoonlijk vind ik het weer prachtig wat je gemaakt hebt zeg.Ik ben echt fan van jou werk

groetjes,Marika

Marja zei

Alweer zo'n leuke workshop. Volgende keer wil ik ook mee hoor.
Wat heb je dit weer mooi gemaakt zeg. Prachtig!

marja zei

Ooooh Els, wat een ontzettend mooi album heb je er van gemaakt, SCHITTEREND!!!!!

Lieve groetjes Marja.

Lean zei

Super mooi bummetje heb je weer gemaakt hele gave cover ook.
groetjes,Lean

Joyce Schwarzer zei

hoi Els, wat een prachtige dingen maak je toch,ik wil je graag gaan volgen maar het is niet mogelijk, niet goed geconfigureerd????, groetjes, Joyce

ScrappyDoo zei

Wat een enig boekje heb je gemaakt. Erg mooi ook die voorkant.