12 augustus 2012

doosje voor een boekje

Dit doosje heb ik gemaakt om er een boekje in te doen dat mij leuk leek voor een forumlid die binnenkort gaat trouwen. Ze heeft het inmiddels ontvangen en vind het gelukkig mooi.  


Papier is van Riddersholm en het hartje is van steen en geglazuurd. Verder leuke kantjes die ik bij Van Goor op de markt in Hoogeveen heb gekocht en hij heeft hele leuke lintjes met auto's erop voor jongens. Natuurlijk heb ik weer malletjes gebruikt van Marianne Design en de pareltjes zijn ook nog van MD.
Dit is de binnenkant die ik ook een beetje gepimpt heb.
Ik hoop dat jullie het ook weer mooi vinden en bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post.

14 opmerkingen:

marika zei

nou,dat heb je weer prachtig gemaakt hoor.En dan zo'n leuk boekje er in.
Kan me voorstellen dat ze er blij mee was

groetjes,Marika

Grietje Jansen zei

Een heel mooi doosje met een leuk boekje.
Erg leuk om te geven en te ontvangen.

Grietje

Ans zei

Kan ook niet anders dan dat ze het mooi vindt, het is een superkadootje. Leuk boekje ook.

Liefs Ans

Jeannette zei

wat ontzettend leuk en lief van je Els, heel speciaal kado, echt iets om goed te bewaren, groetjes, Jeannette

Connie zei

heel erg mooi gemaakt Els en wat lief!!

Riet zei

Wat een prachtig doosje Els.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hallo Els,

Schattig je doosje en met een toepasselijk boekje..leuk.
Ik denk dat we allebei bij dezelfde kraam op de markt lint en kant kopen?? t.o. Boekenvoordeel??

Liefs Ans

Lean zei

Leuk kado heb je zo heel mooi gemaakt!
groetjes,Lean

Christine zei

Tof zo'n leuk cadeautje! Daar zouden heel wat mensen blij mee zijn!
Liefs
Christine

coby zei

erg lief,

groetjes coby

ScrappyDoo zei

Wat een geweldige manier om een kadootje te verpakken. Erg leuk.

Thamar, zei

hoi hoi

wat een super lief idee en mooi doosje
en een gaaf kado
gr thamar

Patricia zei

Hoi Els,
Wat een leuk doosje heb je gemaakt zeg!!
Heel persoonlijk om dit zo te geven.
Groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

wat gaaf!