21 augustus 2012

Gefeliciteerd


Vandaag eindelijk maar weer eens een kaartje gemaakt, want wat was het warm. We hebben de afgelopen week heerlijk gefietst en gewandeld en gewoon lekker wat gelezen.
Op het forum van Millies stond deze week onderstaande sketch en die was niet moeilijk te maken, maar ik vond hem heel mooi dus heb ik er de bovenstaande kaart van gemaakt. 

Ook had ik broodzakjes gekocht en toen zag ik in Cards & much more nr. 3 leuke kaarten staan. Dit is echt leuk te maken. Ik heb de witte broodzak eerst geïnkt en toen de ponsrand gemaakt. Nou was ik zaterdag met mijn scrapvriendin op het creaspektakel in Kampen en heb er een leuke cartridge voor de cricut kunnen kopen.  Daar heb ik deze teksten  mee gesneden.
Deze label zit in de broodzak en de tekst vond ik zo leuk voor mijn kennis die ik al heel lang niet gesproken heb. 

Op de foto klikken is groter kijken.
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.


14 opmerkingen:

Lean zei

Beide vind ik weer heel mooi geworden.
groetjes,Lean

Marijke en Chantal zei

Leuke schets en wat een mooie uitwerking daarvan! Wat heb je mooie creatie gemaakt van een broodzak. De letters zijn superssss.

Groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Wat is dit een mooie kaart! Die spreekt me echt aan en ook het broodzakje is leuk gedaan!
Liefs
Christine

Ans Gilbert zei

Hallo Els,

Allebei weer heel mooi gedaan, wat een schattihg stempeltje op je kaart en..dat van die broodzakjes had ik ook gezien... je hebt er echt iets leuks van gemaakt..

liefs Ans

Miranda zei

je hebt de schets leuk uitgewerkt. en dat broodzakje is enig gemaakt.

coby zei

Nou Els, de creativiteit ben je niet verloren tijdens het vele fietsen. Vooral de broodzak is geweldig!
groetjes Coby

martina's kaartjes zei

wat een mooie creaties! ik hou van rond, maar ook van letters en cijfers, dus beide geslaagd zou ik zo zeggen ! =)
grtjs,martina
x

Joyce Schwarzer zei

Hallo,
Alweer hele leuke creaties, het houdt maar niet op, maar goed ook:)
Gaaf hoor!
Groetjes,
Joyce

Joyce Schwarzer zei

Hallo,
Alweer hele leuke creaties, het houdt maar niet op, maar goed ook:)
Gaaf hoor!
Groetjes,
Joyce

Jeannette zei

hoi Els, wateen gave kaart, zo zie je maar wat je er zelf allemaal mee kunt doen, de stempel vind ik ook erg mooi en die broodzakjes...., gaaf he? ik heb er ook een paar liggen maar zit nog een beetje moed te verzamelen, maar als ik nu zie wat jij ervan hebt gemaakt, helemaal leuk, groetjes weer, Jeannette

Marja zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt en de sketch is inderdaad leuk. Eenvoudig maar toch leuk.
De broodzak is ook super zeg! en de letters zijn ook mooi.

Patricia zei

Hoi Els,
Mooie kaart heb je gemaakt. Het is idd een leuke sketch.
En dan je broodzakje....die is helemaal super!!! heel mooi gemaakt.
Groetjes Patricia

Bianca Kalksma zei

Ik vind de broodzak/label prachtig geworden! Ik ben ook toevallig net bezig met een zakje, wat is onze hobby toch geweldig leuk hè, dat we van allerlei materialen iets leuks kunnen maken en er zelf plezier aan hebben én iemand er blij mee kunnen maken als we het cadeau geven!

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
De stokken in de werpkist zijn tegen het doodliggen..
Moeder hond kan zo niet tegen de zijkant gaan liggen en op haar pups komen en dan...doodliggen..

Wat is het slecht weer..regen..regen..
lekker freubelweer..
Fijne dag, liefs en groetjes Ans