4 augustus 2012

Op de uitkijk

Deze layout heb ik van de week gemaakt. Het lijstje was van blank  hout die ik geverfd heb met ver-day verf en daarna met wat vogelgrit en lijm en een beetje verf het grit erop gedaan.  De sketch heb ik van Annemarie die ze een paar maanden geleden had gemaakt voor Creabest, maar ik heb hem gespiegeld.
Daarna de Ver-day patina met een microstuiver er over en het resultaat zie je pas na enkele uren dat het gaat oxideren. Echt heel leuk werkje.
o ja ik heb de layout op een canvas geplakt en deze twee hondjes zijn van onze dochter en daar passen we regelmatig op nu ze aan het verbouwen zijn. Hieronder de leuke sketch van Annemarie.

Ook nog een mannencreatie gemaakt van een pringlebus gevuld met lekkere dropjes voor een goede vriend. Op het deksel met hotfix steentjes en wijzers gemaakt en lijkt op een klok.

Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

19 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

echt super Els!!

Jeannette zei

hoi Els, wat een gaaf plaatje heb je nu weer gemaakt en ook heel grappig die gespiegelde LO (ik weet het u haha) en dan die pringlebus, zo zie je maar, we laten veel te veel om ons heen liggen, je hebt hem prachtig opgepimpt, groetjes weer, Jeannette

coby zei

Wat ben je lekker creatief bezig geweest. De canvas is wel heel erg mooi!
groetjes coby

Anneke. zei

Schitterend, Els! En dan dat lijstje....gaaaf!
Groetjes Anneke.

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Lean zei

Super lo/hanger heb je gemaakt de lijst is heel mooi gelukt ook je bus is echt gaaf geworden.
groetjes,Lean

m@deliefjuh zei

mooie uitwerking van je sketch

een fijn weekend
groetjes Martine

Ans zei

Canvas is heel mooi ook de sketch is super. De pringelbus................super.

Liefs Ans

ScrappyDoo zei

Hoe kom je erop, een pringlebus en wat leuk versierd. Dat schilderij van de honden is ook geweldig.

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Wat maak je toch steeds leuke dingen..en zoveel..
Ik vind die Pringlebus ook erg leuk gedaan..complimenten hoor..

Groetjes Ans..

p.s. ik heb sinds gisteren ook een Blog..kom je even kijken ???

Joyce Schwarzer zei

Hallo Els,
Heel mooie kaart weer.
Groetjes, Joyce

Patricia zei

Hoi Els,

Wat vind ik je layout mooi zeg!
Heel gaaf gedaan met dat lijstje.
Het past ook helemaal bij de style.
Ook je mannenbox is erg leuk.
Die klok...wat een idee...super!!!
Groetjes Patricia

Kitty zei

Prachtige LO Els, hele mooie kleuren en wat een lief hondje:)
De bus vind ik ook heel mooi. Ik vind het altijd zo lastig om iets voor een man te bedenken, maar jij kan er wat van hoor, super!

Ans Gilbert zei

Hallo Els,

Leuk dat je mijn Little Darlings kwam bewonderen..

Fijne avond, groetjes Ans

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw wat een leuke lo heb je gemaakt. Deze sketch wil ik ook een keertje gaan gebruiken. Erg mooi gemaakt hoor.
Groetjes Mirande

Rianne zei

Ooooooh wat een mooie LO!

En dat blik vind ik ook zo gaaf geworden!

Brenda zei

Superlootje en wat ook een gaaf blik zeg!

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Leuk... jij was dus ook in Hoogeveen.
Op de 1ste Pulledag heb ik 150 vellen, cardstock etc gekocht..dus ik ben ook weer voor zien..

groetjes Ans

Thamar, zei

hoi hoi

wat heb je weer mooie reacties gemaakt allemaal weer toppers.
Ik vind je album ook super vooral de kleuren

fijne zondag
gr Thamar