5 september 2012

Fijne kerstdagen

 
Allereerst dank je wel voor alle leuke reacties op mijn vorige post.
Deze week ben ik bezig geweest met mijn eerste kerstkaart voor dit jaar. Deze kaart heb ik uit Hobbyjournaal nr. 76 en het voorbeeld was gemaakt door Ellis Hendriks, maar ik heb er deze  kerstkaart van gemaakt. Het sneeuwpoppetje (Sizzix) had ik per toeval ontdekt op de creabeurs in Kampen en was meteen verliefd. Verder de malletjes van Marianne design gebruikt en de nieuwe mal van hulstblaadjes is zo leuk.  Zo'n kaartje is zo klaar.
 
 
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Grappig dat kerstmannetje en lief.. je easelkaart...kerst en toch anders..
Liefs Ans.

(p.s. ik ga vanmiddag even naar het kaartenmaakclubje..kijken hoe het met Dinie is)

Anneke. zei

Schitterend, Els. Het modelletje is heel erg leuk!
Groetjes Anneke.

Alexandra zei

Wat een gave kerstkaart, die is echt heel leuk om weg te zetten.

Jeannette zei

hoi Els, wat een hele leuke kaart heb je er van gemaakt, 'n beetje het idee van de Mariannedag maar dan anders, weet je nog? Die sneeuwpop is ook erg leuk, veel succes met je andere kerstkaarten, ik ben benieuwd naar je pronkstukjes, groetjes en nog eeb fijne dag, Jeannette

freubeltjes kaarten zei

Schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Els!

Groetjes Ageeth.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

xxx Myra xxx zei

wat een prachtige kaart!

Marijke en Chantal zei

Heel mooie model!! leuk om neer te zetten met de kerst. Dat sneeuwmannetje is super, groot hebgehalte:))

Groetjes, Marijke en Chantal

Lean de Ruiter zei

Gave kerst kaart heb je gemaakt!
groetjes,lean

Sandra1968 zei

Wauw, dit is superleuk!

Miranda zei

Zo klaar?? ziet er anders aardig arbeidsintensief uit. Heel bijzonder.

Bianca Kalksma zei

Zo'n kaartje is zo klaar ... zo ziet het er niet naar uit ;) Wat een leuke kaart is dit geworden!!