23 september 2012

Leuk album gemaakt

 
Een week geleden was ik naar een scrapdag  in Noordwolde die Connie en Titie al weer voor de vijfde keer hadden georganiseerd. Daar heb ik dit flipflap boekje gemaakt voor mijn kleindochter die deze  zomer met vakantie  bij ons was. Oikos is een park met 'draken' en wat dieren  in Ruinen.  
 
Zoals jullie al eerder  hebben gelezen waren we helemaal weg van die grappige speelse otters
 
 
 
De hexagons heb ik met de cricut gesneden,  de cartridge 'accent essentials' en ik vind ze heel leuk en je ziet ze op de blogs ook overal verschijnen. 
Op de foto klikken  worden ze groter.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

19 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een prachtige mini-album heb je gemaakt..een leuke herinnering voor je kleindochter..

Liefs Ans

marja zei

Wat een super gaaf mini album heb je gemaakt Els!!!

Lieve groetjes Marja.

martina's kaartjes zei

wat een supercreatie ! heel erg geslaagd !
grtjs, martina
x

Jeannette zei

Hoi Els, wat een prachtig herinneringsalbum voor je kleindochter, dat zijn zulke leuke dingen om eens terug te kijken, het is iets tastbaars he?, ik had de begeleidende tekst nog niet gelezen en vroeg me al af wat het betekende haha, zo ongeduldig, groetjes Jeannette

Coby zei

Mooie herinnering in een mooi boekje!Leuk Els

groetjes coby

Klaske zei

hij is super geworden Els! leuke tastbare herinnering!

Judith zei

Wat leuk is je mini-album geworden!

Ik zie hexagons...

marika zei

dag Els

wat een prachtig album is het geworden.
Daar zal je kleindochter vast wel heel blij mee zijn

groetjes,Marika

Lean de Ruiter zei

Gaaf album mooie foto´s en ze gaat het vast heel mooi vinden!
groetjes,Lean

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Schitterend, Els. Wat maak je toch allemaal leuke projectjes!
Groetjes Anneke.

Oeneke zei

Super leuk geworden Els en wat zijn die hexagons ook leuk. Hier heb je geen stans voor nodig.

Ans zei

Een heel leuk boekje, mooie herinnering voor later.

Zie dat jij de volgers terug hebt hoe heb je dat gedaan?

Liefs ANS

Marijke en Chantal zei

Erg leuk zo'n minialbum met mooie foto's en gave details. Altijd zo leuk om zoiets te bekijken.

Groetjes, Marijke en Chantal

Kitty zei

Wat een superleuk boekje heb je gemaakt Els!

m@deliefjuh zei

schattig zeg!

Thamar, zei

hoi hoi

els weer prachtig gemaakt ik vind ze ook zo leuk om ze te maken. maar die van jou is super geworden

gr Thamar

Sandra1968 zei

Heel erg mooi! En ook hele leuke kleuren!
Groetjes, Sandra

Bianca Kalksma zei

ik had het album vanochtend al even bekeken, super leuk! Prachtige foto's met prachtig papier, erg mooi!
Mag ik het idee voor het rittersportdoosje van je "liften"? Ik vind het een super leuk idee om zo een heerlijke reep mooi in te pakken!