17 september 2012

Rittersportdoosje



Bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige post en zo leuk altijd die lieve berichtjes te lezen.
Dit eenvoudige doosje heb ik gemaakt voor een plak pure rittersport met hele hazelnoten waar een vriendin stapel gek op is. Zelf de afmetingen gemaakt en er een soort luciferdoosje van gemaakt.


De bloemetjesrand aan de zijkanten is gemaakt met een EK pons. In elk bloemetje zit een zwart parelmoer hotfix steentje. Een label met vlindertjes gemaakt met de Florialponsjes en de stempel met versamark en embospoeder erop. Een kantje en een lief klein hartje er aan gehangen.
Als je wilt kan je op de foto klikken voor iets groter formaat.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Dat ziet er weer super mooi uit en dan ook nog die lekkere inhoud..mmm
echt leuk weer..

Liefs Ans

Miranda zei

Wat een geweldige manier om een plak choco kado te doen.

Jeannette zei

Els, wat ben je toch een heerlijk crea mens, wat enig om het zo te verpakken, zal zeker in de "smaak" vallen. groetjes, Jeannette

Lean de Ruiter zei

Zeker lekker en weer heel mooi gemaakt.
groetjes,Lean

Coby zei

leuk els, zou ik ook wel lusten, heerlijk en dan zo mooi verpakt!

groetjes Coby

Ans zei

Een schitterend kadootje zo en zoals altijd ziet het er weer heel verzorgd uit. Heel mooi en lekker doosje.

Liefs Ans

Marja zei

Els, wat een prachtig doosje. Bijna zonde om weg te geven, maar des te mooier om het te krijgen! Super hoor.

Judith zei

Van de chocolade kun je even genieten, het doosje blijft een blikvanger, dat is leuk (-:
Mooi gemaakt!

Marijke en Chantal zei

Dit is nog eens leuk om zo een plak chocolade kado te geven!! Het ziet er mooi uit!

Groetjes, Marijke en Chantal

Gerda zei

Leuk doosje Els... ben dol op chocola!! ;-)
Ik wil je ook bedanken voor je lieve reactie's op mijn blog. Maar als ik op je naam klikt kom ik niet op je blog. Ik krijg een foutmelding.
Dus nu maar even via de www....

Groetjes Gerda

Anneke. zei

Wat weer een prachtig deussie, Els! Leuk om zo iets lekkers cadeau te geven.
Groetjes Anneke.

Thamar, zei

hoi hoi

wat een geweldig leuk idee heb je gemaakt
dit maakt het echt een super kado

gr Thamar

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

marika zei

oo,dat heb je weer eens mooi gemaakt zeg.Wat ben je toch een lieverd om steeds maar weer iemand zo te verwennen

groetjes,Marika

Sandra1968 zei

Geweldig mooi!