7 september 2012

we hebben een feestje

Deze kaart heb ik gemaakt voor het nieuwe Creative Cutting Challenge blog. en is de eerste uitdaging.
De vlaggetjes zijn gesneden met April Shower, stand 3,5
De letters met de cartridge Don Joan, stand 1,5 en de cirkels heb ik met platin Schoolbook, stand 6,5 en 7  gesneden. Verder nog een malletje van MD gebruikt en een kantje. De sketch mocht ik van mijn vriendin lenen. O ja Hot fix zitten er ook nog op en het papier heb ik laatst gewonnen.  
 
Klik op de foto voor een grotere afbeelding.
Bedankt voor het kijken en toe een volgende keer.

16 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
mooi papier ,mooie LO, lief dat kantje en..past allemaal zó mooi bij elkaar,,


Fijn weekend, liefs Ans

Jeannette zei

heel mooi kaartje weer Els, mooi gecombineerd en heel mooi papier erbij uitgezocht, groetjes weer, Jeannette

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje altijd lachen denk je klaar te zijn met wat je gebruikt heb en dan o,ja...
fijn weekend!

martina's kaartjes zei

hij is leuk !!! top !
grtjs,martina
x

Anne-Marie zei

Hoi Els, hij is geweldig! En dat kantje is superlief! Ontzettend leuk dat je hebt meegedaan aan onze allereerste challenge! Groetjes Anne-Marie

Judith zei

Wat leuk!

Alleen al voor de letters zou ik wel een snijmachine willen hebben (-:

Margo zei

Oh wat een superleuke kaart !
Liefs
Margo

Anneke. zei

Wat een prachtig geheel, Els! Vind het kantje er zo leuk uitspringen.
Groetjes Anneke.

Joyce Schwarzer zei

Weer een super kaartje!
Grt.Joyce

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

marika zei

wat een prachtig kaartje weer Els.
Ik heb er nog nooit bij stil gestaan dat jij ook een cricut hebt,wat stom van me,haha

groetjes,Marika

Thamar, zei

hoi hoi

ik vind je kaart super geworden.
fijn weekend geniet van het weer
gr Thamar

Aletta zei

Wat een geweldige mooie en vooral feestelijke kaart.

Leuk en gezellig dat je meedoet met de aller1ste uitdaging van Creative Cutting Challenge.

Groetjes Aletta

Gerda zei

Wat een ontzettend leuk kaart zeg! Deze kan voor zowel mannen als vrouwen. Leuk dat je ook meedoet aan de challenge.

Groetjes Gerda

* Üla * zei

Dat is pas een feestelijke en ook hele mooie kaart, Els!
Wat leuk dat je meedoet met de allereerste uitdaging van Creative Cutting Challenges.
groetjes Ula

Margret zei

Wat een leuke kaart Els!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Creative Cutting Challenges. Veel succes!!
Groetjes Margret