2 oktober 2012

Eerste geworden in de top 3 en een Kerstkaart

Zojuist ging ik nog even bloggen en kom ik mijn eigen doosje tegen op een ander blog, hahaha.
Een paar weken geleden had ik meegedaan met de challenge bij hobby home.  Ja ik sta in de top 3 en wel op de 1 ste plaatst. Dus ik ben helemaal blij.

Deze kerstkaart is al een tijdje klaar, maar ik vergat hem steeds te plaatsen.
Het papier is geloof ik van vorig jaar en het modelletje heb ik van een forum, maar is niet moeilijk.


Hieronder een detail van de de kerstwens die ik dubbel heb gestanst in twee kleuren.
Vind ikzelf wel een grappig detail. De sneeuwsterretjes gestanst en lijm met glitter op gedaan.

Klik op de foto om beter te kijken.
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.


16 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

super Els, met recht verdiend hoor!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Gefeliciteerd met je eerste plek, goed gedaan hoor en..heel mooi doosje..deze kaart is ook weer super..


liefs Ans

Jeannette zei

hoi Els, van harte gefeliciteerd met je winnende kaart en deze ziet er ook weer heel erg leuk uit, hoe kan je die nu vergeten te plaatsen hihi en dat je bij een ander blog jouw doosje voorbij zag komen moet je maar zien als een groot compliment, al was het wel aardig geweest je even te noemen, groetjes Jeannette

Coby zei

Gefeliciteerd, fijn voor je, en een prachtige kerstkaart
Coby

marika zei

gefeliciteerd met je eerste plaats!,Het is dan ook een erg mooi doosje he.
En die kaart is ook weer echt prachtig

groetjes,Marika

Marijke en Chantal zei

Gefeliciteerd met je eerste plek, altijd leuk zoiets. Je kerstkaart is mooi en wat een leuk model.

Groetjes, Marijke en Chantal

Miranda zei

Gefeliciteerd!! Wat leuk. En dat kalendertje op die kaart, geweldig.

Lean de Ruiter zei

Gefeliciteerd super gaaf kaartje.
groetjes,Lean

Jacquelien zei

Wat een leuke kaart! En natuurlijk gefeliciteerd met het behalen vd 1e plaats!
Groetjes Jacquelien

Thamar, zei

gefeliciteerd het ziet er super uit

marika zei

wow dat is echt leuk gedaan dat wil ik ook wel eens proberen

heel veel groetjes vinnie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

Oeneke zei

Mooie kaart Els, leuk dat kalendertje erop

Oeneke zei

Mooie kaart Els, leuk dat kalendertje erop

M@rjan zei

Ik snap niet dat ik je kaartjes gemist heb, ik volgde je al wel! heb me opnieuw aangemeld. Gefeliciteerd en wat een mooie kerstkaart!!
Ook de kaarten daaronder zijn prachtig, Els! Tot morgen bij de Liftchallenge :)

Patricia zei

Hoi Els,
Gefeliciteerd met je nr 1 notering!!
Je kerstkaart is erg leuk.
Groetjes Patricia