21 oktober 2012

Kerstboomkaart

Op het Hobby nu Weblog is een leuke uitdaging; 'Maak een prachtige sfeervolle kaart met een kerstboom'. Ik heb een oude kerstboommal van Marianne Design gebruikt en  de tag heb ik beplakt met een kalendertje. Het kaartje stond in HJ 79 en Astrid had het gemaakt.
Een stukje jute en een klok van Tim, hulstblaadjes van Martha Stuwart en het papier geen idee waar dat van is, maken toch een sfeervol kerstkaartje.
Hopelijk vinden jullie het ook weer leuk, dus bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Leuk kaartje hoor, mooi met die mal van Tim en de ..boom dat vind ik de mooiste , leuk die Tag met kalender,hele mooie combinatie

Liefs Ans

xxx Myra xxx zei

leuke kaart!

Jeannette zei

hoi Els, heb je die mooie mal van Tim Holz maar weer tevoorschijn gehaald, prachtig is die toch he? en dan die label met een kalendertje erop, mooi met die kleuren, craft, blauw en groen, superkaartje is het weer, groetjes en succes met de challenge, Jeannette

Judith zei

De kleuren vind ik heel fris bij elkaar, vooral het groene boompje steekt zo mooi af. Ook het lintje aan de tag. Goed idee om een kalenderblad aan op de tag te plakken (die probeer ik te onthouden)!
SUCCES met de challenge.
Groetjes van Judith

marika zei

en ook dit is weer een prachtige kaart geworden.
Het kerstboompje is ook zo leuk,ik heb die stans nog maar net gekocht

groetjes,Marika

M@rjan zei

Mooie kaart Els, niet van die geijkte kerstkleuren, een prachtige indeling en veel moois om te bekijken!

Berlinde zei

Een prachtig kerstkaartje Els, mooie kleuren heb je gebruikt!
Lieve groetjes, Berlinde

Carolina zei

Dit is nu echt eens een super kerstkaart, mooie kleuren, dat maakt het voor mij de beste kerstkaart aller tijden !

Lean de Ruiter zei

Gaaf geworden mooie kleuren combi ook.
groetjes,Lean

Oeneke zei

Wow! wat een plaatje van een kaartje. Een mooi geheel is het geworden.
groetjes en tot gauw

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! mooi gemaakt ! heb net ook een kaart klaar met dezelfde kleurtjes
mooie kleurencombo
grtjs,martina
x

Marijke en Chantal zei

een heel sfeervol kaartje is dit Els. Practig de grote klok en leuk kalenderblad op het labeltje.

Groetjes, Marijke en Chantal

Marja zei

Ik vind het een erg mooi kaartje. Erg leuk zo met de klok op bijna 12 uur. Super!

Miranda zei

Wat een geweldig kaartje!! Nu weet ik wat ik met mijn klok kan doen!