7 oktober 2012

Merci chocolade kaart

Een beetje druk geweest met veel dingen want er was gisteren een World Card making day
op het Millies forum dat al een poosje op mijn kalender stond. Helaas heb ik 1 kaart niet kunnen maken, maar ik maak hem zeker nog wel. De sketch is al zo mooi en die zullen jullie vast nog wel zien.  
 
Hier zit heerlijke merci chocolade reepjes in en ik heb ze goed vast gemaakt zodat ze niet verschuiven als deze wordt verzonden.  De stempel is van DC en heb met versamark en embospoeder gestempeld. Leuk he.
Deze foto is iets van de zijkant genomen en kan je zien dat het een dikke kaart is en in een speciale envelop gaat om te versturen. Of misschien ga ik hem wel brengen.
 
Deze kaart was een blinde opdracht en zo leuk om te maken. Je moet dan een opdracht lezen en je ziet dus geen voorbeeld.
Hieronder een kaart met kleuren als voorbeeld en dat vind ik altijd heel moeilijk. Het is redelijk gelukt. 

Ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden en bedankt voor jullie bezoekje.
Tot een volgende keer.

18 opmerkingen:

Judith zei

Het Merci doosje is helemaal geweldig! Leuk model - uit Hobbyjournaal???
Ook de kaarten zijn goed gelukt. Knap dat je een blinde opdracht zo goed uitvoert!
Groetjes en een fijne zondag, hier schijnt de zon.
Judith

Ans Gilbert zei

Hallo Els,
Jij was inderdaad heel druk bezig,leuk die kaart met de Mercireepjes en de andere zijn ook prachtig..die blauwe springt er qua kleur echt uit..TOP

Liefs Ans

Jacquelien zei

Mooi Els! Het Merci doosje is werkelijk prachtig! De kaarten zijn ook erg mooi! Wat grappig om een opdracht te lezen ipv een sketch te zien, lijkt me een leuke uitdaging!

Groetjes Jacquelien

Jeannette zei

prachtig gemaakt Els, en die stempels zijn ook erg gaaf, heel toepasselijk, ik denk dat het wel een schot in de roos is! De andere kaarten zijn ook heel mooi, zo'n blinde opdracht heb ik nog nooit gedaan, wel een verrassingselement he?, goed gelukt!, fijne zondag nog en groetjes, Jeannette

marika zei

wow,wat een mooie kaarten weer zeg!
Vooral het chocolade doosje/kaartje is errug mooi en zal met veel vreugde ontvangen worden vermoed ik.Zeer leuke stempel ook trouwens
Knap gedaan alweer

groetjes,en nog een fijne zondag
Marika

Marijke en Chantal zei

De merci kaart/doosje is supersss! Wat mooi, hopelijk kan j het goed versturen. Lijkt me moeilijk de blinde opdracht maar jou kaart ziet er top uit!

Groetjes, Marijke

Grietje Jansen zei

Alle drie zijn prachtige creaties.
De blinde opdracht heb je in lekkere vrolijke kleuren uitgevoerd.
Het merci-kaartje is ook geweldig.

Grietje

Marja zei

Alle drie kaarten vind ik erg mooi. De eerste zou ik zeker liever zelf brengen dan dat ik hem per post laat bezorgen.

Berlinde zei

Hoi Els, ik ben via via op je blog terecht gekomen. Wat een leuke kaartjes en creaties maak jij!
Dat merci-doosje vind ik super, erg mooi gemaakt!
Ik ga je gelijk volgen!
Lieve groetjes, Berlinde

Lean de Ruiter zei

Gaaf allemaal en nog lekker ook wat wil je nog meer hihihihi.
groetjes,Lean

Riet zei

Wat zijn dit schitterende kaarten.

Liefs Riet.

Nathaly zei

Hi Els, ik heb een hele tijd geen bericht kunnen achterlaten op je blog. Ik vond dat zo jammer! Maar ik blijf het proberen en hoop dat het nu wel lukt. Deze creaties zijn heel mooi. Vooral de eerste met de chocolade stempel vind ik het EINDE!! Zo lief! Nathaly

Anneke. zei

Wat weer een schitterende creaties, Els. het merci doosje vind ik wel héél leuk!
Groetjes Anneke.

Sandra1968 zei

Schitterende kaarten en gefeliciteerd met je prijs :-)

M@rjan zei

Heel gaaf. Els!! Een erg mooie cadeauverpakking zo en vast een genot om te krijgen. Ook je kaartjes zijn prachtig.

Patricia zei

Hoi Els,
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
Ik vind dat chocolade kaartje wel echt helemaal super hoor!!
ZO mooi gemaakt.
Groetjes Patricia

Bianca Kalksma zei

och wat een geweldig doosje/kaart heb je gemaakt! Prachtig hoe je het papier hebt gecombineerd, de mercireepjes zo mooi hebt verwerkt en er zo'n mooi geheel van gemaakt hebt! De kaarten zijn ook erg mooi geworden, maar die doosje/kaart is helemaal ge wel dig!

Andrea Ik zei

het chocoladedoosje is echt zo onwijs leuk/mooi!!!