9 oktober 2012

Paspopkaart

Omdat ik laatst  gewonnen had met de jubileumchallenge  mocht ik gastdesigner zijn bij het liftchallengerblog. De opdracht was maak een kaart en gebruik een paspop op je kaart en kleed die een beetje aan.  
Omdat ik zelf geen paspop had  heb ik er een van internet geplukt en die uitgeprint en aangekleed.
 
en met de feestdagen in het vooruitzicht vond ik het een leuk idee om iemand uit te nodigen voor de kerstboodschapjes. Het tasje is echt een heel klein dingetje geworden.
Dit was een leuke opdracht en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
 


22 opmerkingen:

Anneke. zei

Schitterend gedaan, Els. Vind de details, zoals het tasje ect. ook zo leuk.
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Dat heb je weer supermooi gedaan en leuk al die details..daar weet jij wel raad mee... TOP

Liefs Ans

Nadine zei

Gave kaart Els, wie zou er na het krijgen van zo'n stijlvol exemplaar nu niet zin hebben om te shoppen? oh misschien de mensen die zoveel inspiratie krijgen door deze kaart dat ze hun hobbyhoek in duiken ;).

Je hebt me wel op een idee gebracht, vind dat je die paspop super mooi hebt aangekleed!

marika zei

nou,opdracht volbracht zou ik zeggen.
Je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt zeg,echt supermooi

groetjes,Marika

Jeannette zei

nou Els, ik weet zeker dat degene voor wie de kaart beoeld is helemaal in de wolken is, wat een gave kaart, zo leuk gevonden en alles tot in detail uitgewerkt, super, lieve groetjes Jeannette

Coby zei

Ik vind het helemaal geweldig! Wat een mooie bijzondere kaart heb je gemaakt!

groetjes Coby

M@rjan zei

Ik vind hem prachtig!Zowel qua kleur als qua uitwerking, mooie details, super hoor!!

José zei

Nou Els ik vind hem echt ge-wel-dig! Het dubbele rokje vind ik erg mooi en het bandje met gesp zo gaaf er bij. Ik vind het een SUPERkaart. Hartstikke leuk dat je onze gast dt-er wilde zijn Els.

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje heb je weer gemaakt.
groetjes,Lean

Welmoed zei

Een hele mooie kaart!
De kleuren en de details....
het kanten rokje is prachtig!
Heel leuk om zo'n uitnodiging te ontvangen!

Vr. gr. Welmoed

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

een hele mooie, elegante kaart !
grtjs, martina
x

Ans zei

Wow, dit is schitterend. Heel leif tasje.

Liefs Ans

Marijke en Chantal zei

Wauw wat een topper is dit!! Mooi de aangeklede paspop en dat tasje........geweldig!!

Groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Prachtig Els! Ik heb ook geen paspopje maar op die manier kan ik het misschien ook doen!
Liefs
Christine

Patricia zei

Hoi Els, wat een prachtige pachtige prachtige kaart heb je gemaakt!!!!!
Echt heel mooi. Ik kijk altijd erg uit naar jou creaties, en terecht.
Deze vind ik ook weer zo mooi gemaakt.
Fijne dag,
Groetjes Patricia

Alexandra zei

Wat is dit een gave kaart en dan dat tasje erbij, super.

Knutselschuurtje zei

Wauw, wat prachtig zeg. Heel erg mooi gedaan.
groetjes
Frieda

Miranda zei

Geweldig en dan die details!!

Bianca zei

Wat een leuke kaart Els, ik vind hem heel erg leuk geworden en zou wel priegelwerk geweest zijn.

groetjes Bianca

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Dankjewel voor je berichtje en de bloem..ik ben net als jij een fan van Lean, die maakt altijd zo'n mooie bloemen..en ik dacht, dat ga ik ook eens proberen..

Fijn weekend, liefs Ans

vinnie zei

wow wat mooi hoor je maakt altijd
wel iets leuks