26 oktober 2012

Thank you

De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van dit filmpje en dat is zo leuk om te maken. Gewoon even proberen en er komen de leukste creaties te voorschijn. Deze kaart heb ik aan Bianca gegeven en ze vond hem heel mooi. Maar de workshop die we bij Bianca hadden was ook super leuk. We hebben zo'n leuke techniek geleerd en hebben inmiddels de Woody's al gekocht.
 
Het strikje zit door het kaartje heen net als in het filmpje,  maar ik vind een strikje leuker.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

19 opmerkingen:

Anne-Marie zei

Mooi Els! Ik heb even heerlijk het filmpje zitten bekijken! Gina heeft altijd van die leuke filmpjes! Fijn weekend alvast! Groetjes Anne-Marie

Riet zei

Mooie kaart Els.


Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
hele leuke techniek...echt iets voor jou en..superlief kaartje heb je gemaakt..

Fijn weekend, liefs Els

freubeltjes kaarten zei

Prachtige kaart Els!

Groetjes Ageeth.

Christine zei

Heel mooi Els! Ik zou het niet beter kunnen, mijn complimenten hoor!
Liefs
Christine

xxx Myra xxx zei

wat een bjoetie!!

Marijke en Chantal zei

Prachtig en heel stijvol! Ik ga even het filmpje kijken.
Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Marja zei

Wauw Els, wat een prachtige kaart. Erg mooi de achtergrond.

Lean de Ruiter zei

Heel mooi kaartje is dit strikje is gaaf ja!
groetjes,Lean

marika zei

hele mooie kaart
Tof filmpje,moet ik ook maar eens uitproberen

groetjes,Marika

Carolina zei

wat een mooie kaart, en weer een leerzaam filmpje! bedankt Els

marja zei

Prachtig kaartje Els!!!

Lieve groetjes Marja.

Jeannette zei

hoi Els, wat een mooie kaart is dit, ik weet niet hoe je hem hebt gemaakt want ik krijg de link niet geopend ('n paar keer geprobeerd) maar het lijkt wel een stempeltechniek, erg mooi, die strik vind ik ook erg mooi staan, groetjes Jeannette

M@rjan zei

Oh, wat mooi is dit!!

M@rjan zei

Oh, wat mooi is dit!!

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Knutselschuurtje zei

Erg mooi Els, persoonlijk vind ik de jouwe mooier dan het kaartje in het filmpje.
Frieda

Ans zei

Hij is ook schitterend zo mooi van kleur. Hele mooie stempel ook.

Liefs Ans

Bianca Kalksma zei

há deze komt bekend voor :) In het echt is de kaart nog mooier, dat was een leuke verrassing! Ik vond het een erg leuke geslaagde middag met jou en Janny! Ben inmiddels wel heel benieuwd wat voor moois je met ál ;) je templates gaat maken ... :) groetjes van Bianca