11 november 2012

Kerstkaartdoosje

Dit  kerstkaartdoosje blijf ik leuk vinden om te maken en past in een vierkante envelop als die plat is.
Als basis heb ik kraftpapier gebruikt en designpapier weet ik even niet meer.

 
Die groene zegels zijn stempeltjes die we afgelopen zomer bij een hobbyblad gratis kregen. De wijzerplaat is van Tim  en de  sneeuwman is gesneden met de cricut. De  kerstboompjes en fijne feestdagen zijn van MD en op de onderste foto zie je hoe het een open een doosje is.

 
 
Op de foto klikken is groter kijken
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.
 

16 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Els,wat een super kaartdoosje is dit, goed dat je de tweede foto erbij zette, kon ik het tenminste goed zien, heel mooi en superleuk weer, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

Coby zei

wat leuk Els! Lijkt me erg leuk om te maken, hoe heb je dat gedaan?

groetjes coby

Coby zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Thamar, zei

hoi hoi

het is een plaatje een cadeau om te krijgen. super.
fijne zondag verder

Jacquelien zei

Wat een leuk doosje! En ook dat het verstuurd kan worden in een vlopje.

Groetjes Jacquelien

Lean de Ruiter zei

gaaf idee heel mooi gemaakt ook!
groetjes,lean

marika zei

en ook deze is weer supermooi!
Heb vorig jaar ook een paar van deze kaartdoosjes gemaakt,en dat was echt leuk om te doen

groetjes,Marika

freubeltjes kaarten zei

Prachtig kerstkaartdoosje heb je gemaakt Els! Ik moet zelf ook nodig nog wat kerstkaarten erbij maken want voor je het weet is het weer zover.

Groetjes Ageeth.

Carolina zei

wat een mooie kaart weer els, dat is idd een kadootje om zo'n kaartje te krijgen!

Ria zei

Lieve Els,
Dat is weer een super leuke geworden. Wat ben jij toch allemaggies creatief met zulke mooie uitwerkingen.
Echt een plaatje.
Liefs, Ria

xxx Myra xxx zei

echt heel mooi gemaakt Els, super!!!

M@rjan zei

Jeetje, wat heb je weer een pracht van een creatie gemaakt, Els! Gaaf hoor en ook alles zo netjes gedaan.

Gerda zei

Wat leuk Els. Hoe doe je dit? super leuk idee.Beschrijving?? Ik heb nog steeds als ik op jou afbeelding wil drukken, ik niet naar jouw blog kan. Bij iedereen lukt het, behalve bij jou.

groetjes Gerda

Alexandra zei

Wow Els wat een superleuk modelkaart is dit, mag ik ook naar de beschrijving hiervan vragen.
Vind je uitwerking geweldig.

Grietje Jansen zei

Wauw zeg, wat een erg leuke vorm kerstkaart.

Groetjes Grietje

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend!