16 november 2012

Kerstster

Hallo, 
Vorige week hebben we een workshop gehad en deze kerstster gemaakt met stamping up materialen. 
 
 
 
Er hoort nog een tasje bij, maar die is nog steeds niet klaar.
Ook nog meegedaan aan een notitieblokjes swap en deze hieronder heb ik gemaakt voor Kitty

 
 
En deze mooie  kreeg ik van Miranda  terug.
 
 
En op een forum gaan ze elke dag een snel kerstkaartje plaatsen die we dan kunnen liften.
 
 
dus deze kaartjes zijn echt snel klaar en nog leuk om te maken ook.

Op een forum had ik mee gedaan aan een secret scraplift en dit heb ik ervan gemaakt.
 
   
De fietsen heb ik gesneden met de cricut  en de achtergrond geïnkt met verschillende kleuren distress-inkt en een template.  Dit was weer aardig wat om te laten zien en er komt nog meer aan.
Op de foto klikken is groter kijken.
Bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige post en in de zijbalk heb ik een linkje gezet voor de woody's.  
Tot een volgende keer.
 
 



17 opmerkingen:

Lean de Ruiter zei

wauw jij bent lekker bezig geweest en ook nog geswapt..lol...gaaf hoor!
fijn weekend groetjes,Lean

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat een busy dame ben jij...is dit allemaal van één week??
De kerstster is super..de serie kaarten ook heel mooi..het blokdoosje is..lief etc...

Prachtig, liefs van Ans

Marijke en Chantal zei

Zooo Els lekker veel te bewonderen!! prachtige creaties, leuk de kerstster en dat notitieblokje is superrrrr,

Fijn weekend,
Marijke

hennie zei

Leuk bericht Els, veel moois te zien!
Lieve groetjes hennie.

Thamar vd Hoef zei

hoi hoi

wat ben jij toch weer super bezig geweest allemaal super.
fijn {sint}weekend

gr Thamar

Jeannette zei

Tjemig Els, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en zoveel verschillende, ik weet gewoon niet waar ik het eerst moet kijken, super mooi, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Anneke. zei

Wat weer een schitterende projectjes, Els.
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

wat ben je weer goed bezig Els, ze zijn prachtig!!!

M@rjan zei

Meid, wat laat je weer veel zien! Soms vind ik het jammer dat je niet meer bewaart voor één keer.Zodat de aandacht daar helemaal naar uit gaat. Maar dat is een persoonlijke keus, natuurlijk. Ik vind in ieder geval je creaties werkelijk super!!

Ans zei

Heel veel leuke creaties heb je gemaakt en ze zijn allemaal heel leuk om te zien. Het swap doosje is echt heel mooi geworden.

Liefs Ans

Riet zei

Wat een prachtige creaties Els.
Ik sluit me bij Marjan aan,elke keer 1,dan heb je meer overzicht.
Maar je bent vrij hoe jij het doet hoor,ik blijf komen.

Liefs Riet.

Oeneke zei

Wauw, wat veel moois heb je weer gemaakt. De snelle"" kerstkaarten vind ik ook heel mooi. groetjes Oeneke

Ria zei

Nou Els, dat zijn weer een boel mooie uitwerkingen om te bekijken.
Die snelle kaartjes zijn ook gewoon super.
Groetjes, Ria

Bianca Kalksma zei

Wat een bijzondere kerstster is dat geworden, een gaaf effect om de stempelafdrukjes zo te vouwen!! En oh, wát een ge wel dig boekje heb je gemaakt, dit is echt súper! en het secretvakje haha hoe verzin je het, echt com pli men ten!!!! Fijne zondag, groetjes van Bianca

marika zei

wauw! wat een hoop moois maar weer zeg.
Dat notitieblokje is echt supermooi! Die kaarten ook al zo mooi en van die kerstster dan nog gezwegen.
Echt super allemaal hoor

groetjes,Marika

Sandra1968 zei

Wauw, wat ben jij productief geweest :-) en ik vind het allemaal heel erg mooi!
Groetjes, Sandra

Miranda zei

wat een schitterende creaties. die ster is prachtig. leuk dat je een stampin' Up! workshop volgde.