12 november 2012

label harmonica kaart

Eindelijk deze klaar en die lag al een tijdje te wachten om af te maken en dat is me vandaag  gelukt. .
 

Deze labelkaart heb ik gemaakt voor de challenge Each Card is Unique nr 31.
Het is een strook kraftpapier waar ik 4 'labels' van gesneden heb en de lange kant  gewoon rillen en niet doorsnijden dus. Je hebt ook kant en klaar labels  maar dat vond ik wat  jammer. Daarna bladzijden uit een boek gescheurd en met gesso bewerkt en gekleurd met ................ jawel Woody's en dat is zo leuk om te doen.  Waterpennetje erbij  en kleuren maar en ook mijn nieuwe template met die ruitjes gebruikt. Hier en daar  met stickles erop en de letters heb ik trouwens met de cricut gesneden.
Je kan nog mee doen tot 30 november.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

19 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

wowwwww Els, wat mooi geworden!!!

Marijke en Chantal zei

Heel mooi Els!! Prachtig al de verschillende technieken die je hebt gebruikt op de tags. Dit modelletje staat ook nog op mijn to-do lijst!!

Groetjes, Marijke

Patricia zei

Prachtig Els, ontzettend leuke kaart!! Deze wil ik ook al heel erg lang maken, toch maar eens doen, hij is zooo leuk.
Groetjes Patricia

Ans Gilbert zei

Hoi Els,

Wat supermooi zo'n rijtje/labels/kaart ..heel mooi gedaan ook dat beinkten is super..ik vind je kaartje TOP..

Liefs van Ans

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! ook je doosje hieronder is top !
grtjs, martina
x

Jeannette zei

hoi Els, wat super, wel en toch geen labels, hartstikke leuk en je hebt ze prachtig bewerkt, ik merk dat toch nog niet alle technieken ken, ik zal zo ook eens opzoeken wat woody's is, groetjes Jeannette

Coby zei

mooi geworden, de laaste challange bij Bianca,

groetjes coby

Lean de Ruiter zei

Is ook even iets meer werk he zijn er eigenlijk 4..gaaf hoor!
groetjes,Lean

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Els.
Liefs Riet.xx

marika zei

dat ziet er weer heel leuk uit.
woody's zijn geloof ik echt je ding he.
Moie gemaakt hoor

groetjes,Marika

M@rjan zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
M@rjan zei

Teveel foutjes... opnieuw!

Heel mooie tagkaart, leuk idee zo! Die achtergrond heb je schitterend gedaan, zeg. Wat zijn Woody's?? :)

Ria zei

Deze is mooi geworden Els. Je hebt mooi 'gekliederd' met gesso en is het ook een kaart met een heel mooie kleur geworden.
Liefs, Ria

Anneke. zei

Super leuk, Els!
Groetjes Anneke.

Karin zei

schitterende creatie! leuk die woody's nog nooit van gehoord, maar ze lijken me erg leuk om eens uit te proberen!

Els zei

In de rechter zijbalk heb ik een linkje geplaatst van Woody's en duur zijn ze zeker niet.
Groetjes, Els

Bianca Kalksma zei

Ja, je weet al wat ik van deze ge wel dige creatie vind :) maar natuurlijk laat ik hier mijn reactie ook even achter. Ik vind de achtergrond ge wel dig gemaakt! SUPER! en de combinatie van de leuke stempels is gaaf!! Echt super de super!! En je hebt een aantal mensen heel nieuwsgierig gemaakt naar woody's :) Súper resultaat,, echt he le maal geweldig!!!!

Ans zei

Wat een leuk idee zo, ziet er heel mooi uit. Nog een heel werk, wat is woody,s?

Liefs Ans

Sandra1968 zei

Erg leuk!