4 november 2012

Nog een kerstkaart


Welkom nieuwe volger Andrea en leuk dat je ook bij mij komt kijken.

Op het blog van Hobbyhome challengeblog  mocht ik deze maand gastdesigner zijn en de opdracht was: Een kerstkaart in niet-traditionele kleuren dus geen groen/rood/goud. Daar kon ik me wel aan houden en heb er een easelkaart van gemaakt. Er hangt een flesje aan met een boodschap er in. Die flesjes zijn zo leuk he. Onderaan een kalendertje voor het nieuwe jaar.

Op de foto klikken kan je groter  kijken.
Leuk dat jullie weer langskwamen en bedankt voor het kijken en al jullie leuke berichtjes op de vorige post.
 
 

17 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Prachtige Easelcard heb je gemaakt,ik zag je kaartje al op het Blog van HobbyHome, heel mooi gedaan hoor..leuk dat flesje en de kalender..

Liefs van Ans

Anneke. zei

In de niet-traditionele kerstkleuren begin ik steeds leuker te vinden. Ook een echte uitdaging.... Jou easelkaart is weer schitterend gelukt, Els!
Groetjes Anneke.

marika zei

wauw! Echt een supermooie kaart.Het detail met het flesje is ook errug leuk. Knap hoor

groetjes,Marika

Jeannette zei

Super Els, wat een prachtige kaart weer en die prachtige klok van Tim Holz zie ik er ook weer op en volgens mij ook de nieuwe van Marianne Design? Ik heb de foto even van dichtbij (vergroot) gekeken voor alle details, petje af, heel mooi, groetjes Jeannette

M@rjan zei

Wow, echt een prachtige creatie. Ik vind de tinten goed bij elkaar gekozen, een heel mooi geheel!! Hier ook petje af, Els!

Marja zei

Els, wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Zo zie je maar weer dat de traditionele kleuren echt niet nodig zijn. Leuke details heb je ook gebruikt.

Lean de Ruiter zei

Super mooi kaart heb je gemaakt ..kaart zeg maar kunst werk.
groetjes,Lean

marja zei

Wat een prachtig kaartje, super leuke details heb je erop gebruikt!

Lieve groetjes Marja.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Els.

Liefs Riet.

Lean de Ruiter zei

Lift maar lekker hoor!

Patricia zei

Wauw Els, wat heb je dit weer prachtig gemaakt!!!
Super, groetjes Patricia

Marijke en Chantal zei

Tjonge wat een prachtige easelkaart. Mooie details, leuk dat flesje en het kalendertje.

Groetjes, Marijke

Ans zei

Wow Els dit is werkelijk een prachtige kaart, super.

Liefs Ans

Ria zei

Dit is ook een prachtige kaart Els.
Mooi in deze kleuren zo.
Liefs, Ria

Wiebine zei

Wat een prachtig kaartje Els, en dat flesje eraan is ook al zo leuk, was je hier niet bij Oeneke mee begonnen ?
groetjes,
Wiebine

Bianca Kalksma zei

ge wel dig!! Wat een pracht van een kaart en dat kalendertje! Wat leuk! en het flesje is inderdaad super leuk, heb je er ook een boodschap op geschreven? Súper mooi Els!!

Gerda zei

Wat een leuke easelkaart Els.
Nog even een vraagje. Hoe komt het dat als jij een ractie achterlaat en ik wil op je naam klikken... ik niet op je blog kom. Er staat ook een zwart blokje met een witte streep ipv jou fotootje.

Groetjes Gerda