15 december 2012

2013 en kaartjes met inkt

 
 
De kaart van 2013 heb ik gelift van  Lida   haar blog . De kleuren vond ik mooi en heb dat ook maar zo aangehouden.
De cijfers zijn gesneden met de cricut en de vorm van labels heb ik zelf  gemaakt van een stuk cardstock 15 x 30 cm. en elke 7,5 cm rillen.  
Onderstaande kaart had ik ooit eens gemaakt bij Art Journey gemaakt en wist de techniek nog wel een beetje. Heb nu 2 ballen geplakt i.p.v. 3 die er toen op zaten. Maar het blijft een mooie techniek met dat embossingpoeder en inkten.
Bij Myra zag ik een erg leuk kaartje dat ik wel kon liften (dacht ik). Nou dat was nog best moeilijk en niet gelukt dus, maar ik laat hem natuurlijk wel zien.
Dan ook nog maar een kaartje gemaakt van metaalfolie en die is wel aardig gelukt. 
 
Bedankt voor jullie bezoekje  en tot de volgende keer.
 
 

17 opmerkingen:

Lean de Ruiter zei

gave kaarten heb je weer gemaakt die met het folie is wel heel cool!
groetjes,Lean

Ans Gilbert zei

Hoi Els,

..dat dacht ik ook toen ik de kaarten zag..die met metaalfolie is wel heeeeeel cool..haha..en je andere zijn natuurlijk ook MOOI...

Liefs en groetjes Ans

Sandra1968 zei

Hele mooie kaarten!

martina's kaartjes zei

wauw, wat een mooie reeks creaties ! top ! misschien gebruik ik de 2de wel een keertje om te liften, bedankt voor je inspiratie
nog een fijn weekend
grtjs, martina
x

Marijke en Chantal zei

Mooie serie kaartje, de bovenste is een erg leuk model!! Mooi het gebruik van folie, gaaf effect.
Groetjes, Marijke

Marja zei

Wauw Els, wat een prachtige kaarten zeg. Die wil ik ook graag liften, is dat oke?

Marja zei

Els, ik heb even gekeken op Lida haar blog, maar dan vind ik die van jou toch wel een stuk mooier.

Anneke. zei

Wat weer prachtige creative uitspattingen van je, Els! Alle vier heel mooi gemaakt. Ook al vind jij die ene dan niet goed gelukt.
Groetjes Anneke.

Alexandra zei

Wat een prachtige kaarten.

Bianca Kalksma zei

wat leuk, vier verschillende kaarten aan ons te laten zien! De bovenste is lekker strak, lekker sfeervol en eentje die eigenlijk het hele jaar 2013 op de kast hoort te staan ;) De tweede is erg mooi door de diepe donkere kleuren in combi met het wit en zo leuk die kerstballen en de tekst en de derde is een lastige kaart maar zeker het laten zien waard want had je er niet bij gezegd dat het niet gelukt was, dan had niemand er erg in gehad, en de vierde is natuurlijk geweldig gaaf met het super leuke tape en het lint en de leuke hartjes en de mooie achtergrond, heel gaaf! Wat een leuk inspirerend blogbericht! En nu op zoek naar die leuke kerstballen die je gebruikt hebt ... :) :) ohoh :)

Coby zei

oei Els die laatste is wel heel mooi geworden zeg maar ook de andere kaartjes mogen er zijn, leuk hoor voor de ontvangers!

groetjes coby

M@rjan zei

Wat een mooie dingen laat je zien! Ik vind ze allemaal prachtig, ik zie niet goed wat er dan niet gelukt zou zijn bij die ene. En gaaf zeg, die metaalfoliekaart!

Jeannette zei

hoi Els, wat heb je je weer heerlijk uitgeleefd, ik snap nu ook wat liften is haha, ik zie niet wat er niet goed zou zijn aan je ene kaart hoor ik vind ze allemaal mooi en die laatste vind ik helemaal super, echt prachtig, groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

Oeneke zei

Wow! wat een prachtige kaartjes heb je weer laten zien. Die laatste is super, maar ook de andere drie mogen er zijn

Thamar, zei

ze zijn allemaal super geworden een cadeau om te krijgen.
gr Thamar

xxx Myra xxx zei

hoihoi, ik dacht dat ik al een reaktie had gegeven. Ik voel me vereerd dat je mijn kaart hebt gelift. Die van jou is toch ook leuk geworden?????

myra

Rita zei

Wow wat een prachtige kaarten ,de metalfolie kaart is wel mijn favoriet geweldig mooi!nu eens kijken of het lukt dit te plaatsen.

gr. Rita