21 december 2012

Christmas love

Hallo, daar ben ik nog weer even met wat kerstkaarten die de mensen inmiddels hebben ontvangen. 
 
Dit is een kaart  die ik eerst gevouwen had in 7,5 - 15 en 7,5 cm. en heb er een stuk cardstock op geplakt.

en dit is de binnenkant waar ik links dus ook nog een stuk cardstock heb geplakt voor een mooier geheel. Klok en Noël van Tim
Hieronder nog 2 snelle kerstkaartjes, maar was wel erg leuk om te maken. Wat stempelen en een embosfolder gebruiken en klaar is je kaart. Deze kaart heb ik gelift van het forum.
Bij deze kaart ook nog de sneeuwvlokpons van Martha Stewart en de sneeuwmalletjes van Marianne Design gebruikt en ik vind het zelf een leuk effect. Had zoiets  ergens op internet gezien maar weet niet meer waar.
Tot een volgende keer
 
 

15 opmerkingen:

Annemarie zei

Wat een prachtige kaart Els!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,

je kaartjes zijn weer super hoor..leuk met de stempels en de sterren en de klok..TOP..

Liefs van Ans

Jeannette zei

Prachtige kaarten Els, en door hun (schijnbare) eenvoud heel fijntjes, groetjes weer Jeannette

Anneke. zei

Schitterende kerstkaart,Els.
Die snele kaarten zijn ook prachtig.
Groetjes Anneke.

Anneke. zei

Wil je nog even fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en vooral creatief 2013 wensen!

xxx Myra xxx zei

prachtig Els!!

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes ! helemaal top ! de eerste en de laatste dragen mijn voorkeur uit !
bedankt voor je vroege reacties ! leuk om zo 's morgens de computer op te starten en dan direkt jouw lieve reacties te lezen, bedankt
nog een fijn weekend
grtjs, martina
x

Judith zei

Een leuke serie, Els. De eerste kaart heeft net iets 'meer', leuk met de versierde binnenkant!
De derde is mijn favoriet (-:
Fijne Feestdagen!
Groetjes, Judith

Oeneke zei

Mooie kaartjes Els en die "eenvoudige" zien er helemaal niet zo eenvoudig uit. vooral de laatste is super sjiek. fijne feestdagen en een goed en gezond 2013. groetjes Oeneke

marika zei

dat zijn weer hele leuke kaartjes die je gemaakt hebt.
de stempeltes op je tweede kaartje heb ik ook,gekocht tijdens mijn weekendje Utrecht.
Vond ze zo leuk dat ik die echt niet kon laten liggen

groetjes,Marika

Berlinde zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Els, ook je 'snelle' kaartjes zien er super uit!
Lieve groetjes, Berlinde

Bianca Kalksma zei

Die bovenste kaart is echt een kunstwerk! Wat heb je dat prachtig gemaakt! Echt enorm mooi, zulke mooie details ook, ge wel dig!

Coby zei

wat een prachtige kaarten, vooral de bovenste wat is die mooi zeg!

groetjes Coby

Miranda zei

De een nog mooier dan de ander. Geweldig gave kaarten.

Sandra1968 zei

Mooie kaarten!