24 december 2012

Fijne kerst en you & me


 
Allereerst wil ik iedereen deze wens geven en bedanken voor alle lieve berichtjes die jullie hier plaatsen. 
En vanmiddag zomaar tussen de druktes door nog een lootje kunnen maken ook.
Deze sketch stond bij scrapplezier en ik heb de foto van mijn kleinkinderen gebruikt toen ze 2 en 4 jaar waren. Michelle (rechts) vond het geloog ik nog niet een succes om op de foto te gaan, want nu is ze een enorm lachebekkie..
Jammer dat de foto met lamplicht gemaakt is en het is ook al wat ouder papier van Bo Bunny.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.


8 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Els, wat een schatjes zijn die kleindochters van jou, misschien wist ze niet zo goed hoe ze ermee aan moest, lief hoor en dat je hier nog even tijd voor hebt kunnen vinden, pfff, het lijkt wel of nu alles op me afkomt. Bedankt voor je kerstwens en voor jou en je familie ook hele fijne dagen gewenst, liefs Jeannette

Anneke. zei

Wat weer prachtige gemaakt, Els. Leuke meisjes! Voor jou en je gezin ok fijne feestdagen en een goed,gezond en creatief 2013.
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,

Je kleindochters zien er wel schattug uit op de foto en ... je LO is ook leuk..
Graag wil ik je bedanken voor alle lieve, leuke reacties op mijn Blog..
Wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen..
Liefs en groetjes Ans

Sandra1968 zei

Jij ook hele fijne feestdagen en ik vind het een hele mooie LO!

xxx Myra xxx zei

Voor jou ook fijne dagen en heel creatief 2013 gewenst!!! je lootje is schattig...

marika zei

ooo,wat een leuk lootje zeg. Mooi papier,hele leuke foto.
Mooi,mooi

Zalig kerstfeest!!!

groetjes,Marika

Lean de Ruiter zei

Lief lootje heb je weer gemaakt en jullie ook fijne dagen .
groetjes,Lean

Miranda zei

heerlijk om weer een lo bij je te zien. ik ben ook met een lo bezig. heerlijk. ook deze mooie eensen voor jou.