18 december 2012

Kerstdoosje met waxinelichtjes en lucifers


Hier een doosje voor mijn achterbuurvrouw die al aardig op leeftijd is. Elk jaar krijgt ze wel iets en dus ook dit jaar. Nu heb ik gekozen voor een doosje dat we vorig jaar ook al gemaakt hebben bij Anneke en als je gaat kijken zie je meteen de werkbeschrijving erbij. Dit is zo leuk om te maken en zo ziet het eruit als het doosje dicht is. Een plaatje van Marianne Design gebruikt want dat vind mijn buurvrouw vast heel leuk. Ook een zegelcraftable van MD gebruikt, wat bloemtjes, blaadjes (ook van MD)  Het papier is al heel oud van Basic Grey, maar nog heel mooi te gebruiken met het kraft.
 
De zijkanten met de bloemetjespons die ik van Marian tweedehands had gekocht omdat die van mij stuk was gegaan. In het midden van elk bloemetje een strassteentje met de hotfix.
Een kant open en je ziet Jingle Bells en heb deze letters met de cricut gesneden en een wintergeluk stempel met versamark en embospoeder, want hier kan niet teveel geplakt worden anders kan het doosje niet mooi meer dicht. Een kantje en wat hartjes van cardstock.
Hier onder zijn beide kanten open  en rechts heb ik ook zo'n lief plaatje geplakt.
Op  het luciferdoosje zit ook weer een stempeltje over twinkelende sterretjes en heb wat hartjes geplakt.
Bedankt voor het kijken en ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Tot een volgende keer.
 

14 opmerkingen:

Ans zei

Wat en prachtig doosje daar zal ze heel blij mee zijn.

Liefs ANS

Judith zei

Ik vind het doosje geweldig! Zo mooi om twee waxinelichtjes en lucifers op die manier cadeau te geven. Een klein presentje met een GROOT effect!!!

Jeannette zei

hoi Els, wat een gaaf doosje, ik weet zeker dat je buuf daar erg blij mee zal zijn, ziet er zo mooi uit en papier kun je wat mij betreft altijd goed gebruikt, ouder of niet, ik vind deze in ieder geval super en wat fijn dat je de bloemetjespons over kon nemen, die past bijna overal bij he? groetjes en tot blogs weer, Jeannette

Marijke en Chantal zei

Oooh wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt voor je achterbuuf. Leuk ook het mooi luciferdoosje, mooi geheel zo bij elkaar!

Groetjes, Marijke

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
WOW.. wat een superleuk doosje is dit, lieve plaatjes, mooi papier en..de bijpassende luciferdoos os ook super..

Liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

wat een bjoetie Els!!

Marja zei

Wat heb je er weer iets prachtigs van gemaakt Els. Dit zal ze vast prachtig vinden.

Coby zei

wat zal je burvrouw hier blij mee zijn

groetjes coby

marika zei

wauw!prachtig doosje en een erg leuk geschenkje zo.
Heel mooi gemaakt

groetjes,Marika

Patricia zei

Dit doosje blijft zo'n leuk geschenk he. Ik vind hem erg mooi, je hebt hem mooi aangekleed.
Alvast fijne dagen,
Groetjes Patricia

Grietje Jansen zei

Wauw... wat een schitterend doosje,
En vooral de opmaak dan he.
Maar ik vind het ook een erg leuk doosje.
Wil nog wat voor mijn jarige schoonzus maken, ga dus eens kijken naar het patroon.
Bedankt voor de tip.

Grietje

M@rjan zei

Zo! Dat heb je erg mooi gemaakt, een geweldig doosje! Echt een bewaar item!

Bianca Kalksma zei

Och wat een pracht van een doosje! Doosjes eigenlijk ;) Mooi de vintage-details, past perfect bij de mooie oude plaatjes! De tekststempel van DC is ook zo geweldig hè!

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend!