26 december 2012

kerststerren

Het is 2 de kerstdag en de kerststerren die ik op een forum had gezien hangen te wachten op mijn kleinkinderen, want elk jaar maak ik wel iets voor ze waar hun financieel cadeautje in zit.
In dit filmpje kan je zien hoe ze gemaakt worden (heb hem al eerder geplaatst) In het filmpje is de kerstster 30 x 30 cm maar ik heb ze 21 x 21 cm gemaakt. Dan gaan ze ook makkelijker in een gewone envelop als dat nodig is.  
 


 
En ik had nog een labelboekje gemaakt in niet traditionele kerstkleuren en neem aan dat ze deze inmiddels heeft ontvangen. Jammer dat  op de foto de zwarte roosje zo slecht te zien zijn.

Binnenin kleine witte zakjes met labels in gemaakt met de toepasselijke teksten erop. Helaas geen foto van gemaakt.  
 
 
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.


11 opmerkingen:

Jeannette zei

Hoi Els, wat een ontzettend leuk idee, ik kan het filmpje nu even niet openen, lukt niet mijn tablet,, dus kijk ik later wel op mijn pc, is toch veel leuker dan zomaar geld geven he? De andere crea's die je laat zien zijn ook weer heel mooi, echt werk van gemaakt hoor, super. Groetjes en nog een gezellige dag, Jeannette

Patricia zei

Hoi Els,

Ik heb wat posten van je gemist zie ik net. Leuke LO en kaart heb je gemaakt. En deze kerststerren zijn ook zo schattig. En wat een lief miniboekje. Zo simpel met die zakjes maar ooh zo schattig!
Fijne dag, groetjes Patricia

marja zei

Wat een geweldige creaties Els,prachtig!!

Lieve groetjes Marja.

Miranda zei

Aa, daar zijn jouw sterren. idd handiger als ze dan in een envelop passen. schitterend dat labelboekje

martina's kaartjes zei

heel erg mooie creaties ! top ! dat zullen de kids zeker wel heel erg leuk vinden,
grtjs en bedankt voor je vroege bezoekjes en reacties, altijd leuk om mee 'wakker' te worden
martina
x

Brenda zei

Prachtige sterren en je mini vind ik ook super!
Groetjes,Brenda

Lean de Ruiter zei

Prachtige sterren en een heel mooi labelboekje.
groetjes,Lean

Bianca Kalksma zei

wat een leuk idee deze fleurige kerststerren! En het labelboekje is (natuurlijk) weer helemaal geweldig mooi!! De binnenkant vind ik ook zo schattig met het hertje en het kant en het mooie papier! groetjes van Bianca

Ans zei

Dat is idd een beter formaat, ze zien er supermooi uit.

Liefs ANS

Oeneke zei

Wat heb je weer een super produktie gemaakt Els. En wat een leuk idee om jou kleinkinderen op deze manier geld te geven. Het kleine label boekje is geweldig. groetjes en een fijne jaarwisseling

marika zei

hoi Els,
de boom ziet er superleuk uit met al die mooie sterren erin,en zo'n kadootje is natuurlijk altijd welkom he.
Ook het labelboekje vind ik weer erg leuk geworden

groetjes,Marika