2 december 2012

wijnflesverpakking voor de kerst

 
Natuurlijk lieve kijkers wil ik jullie eerst bedanken voor al  jullie leuke reacties van de vorige post. Vandaag heb ik deze wijnflesverpakking klaar gemaakt en het doosje heb ik van kraft gemaakt en het patroon komt uit  het boekje van Kitty.  Afgelopen week heerlijk met mijn scrapvriendin aan het scrappen (en veel beppen) geweest en natuurlijk deze verpakking niet klaar gekregen.  Het doosje zit eigenlijk zo in elkaar, maar ik heb niets vastgeplakt voor ik wist wat ik ermee ging doen.
 
De knoopjes  heb ik op het designpapier geplakt en toen opgenaaid met floss en de muzieksleutel net zo en valt er dus niet snel af.  Daarna het designpapier op het kraft geplakt en dan zie je ook niets aan de binnenkant. Ook heb ik nog een sheet geplakt zodat je ook de verpakking van de wijn kan zien. Het etiket is al mooi en er stond zelfs al Rudolf op.  De kerstboompjes heb ik met de cricut gesneden net als de letters van Jingle bells.
Het hertje, de ster, de muzieknoot en het takje zijn natuurlijk van Marianne Design.
Het designpapier een oude lijn van Basic Grey, maar eigenlijk nog steeds mooi te gebruiken.
Een leuk stukje washi tape en nog een houten sneeuwvlokje bewerkt met glossy accent en parelmoerpoeder erop.  
 
Het is veel leuker om op deze manier een fles wijn kado te geven met kerst. 
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt..mijn complimenten...

Liefs van Ans

Patricia zei

Mooi Els, dat heb je prachtig gemaakt. Leuk om zo een kadootje te geven en nog leuker om te krijgen!!
Mooi die bruintinten ook, zijn toch wel mijnfavoriet
Fijne avond,
Groetjes Patricia

Oeneke zei

Prachtig! Ik zou er zo maar spontaan wijn door gaan drinken hi hi. Super leuk cadeautje heb je er weer van gemaakt. groetjes Oeneke

Riet zei

Prachtig gedaan Els.

Liefs Riet.

Thamar, zei

hoi hoi

prachtig een superrrr cadeau om te krijgen.
gr Thamar

Jeannette zei

hoi Els, je hebt er weer iets moois van gemaakt, prachtige flesverpakking, toch een origineel cadeau zo, je zal het maar krijgen, groetjes weer, Jeannette

Anneke. zei

Prachtige creatie, Els! Ziet er heel feestelijk uit.
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

echt prachtig,wat een feestelijk idee!!

marika zei

dat heb je weer heel mooi gemaakt hoor. En je hebt meer dan gelijk,het is veel leuker om zo een fles wijn kado te doen,het ziet er gewoon veel feestelijker uit zo

groetjes,Marika

M@rjan zei

Dubbel leuk om dit te krijgen met zo'n prachtige geschenkverpakking! Heel mooi gedaan!

Lean de Ruiter zei

Prachtig geworden en veel mooier om te geven en om te mogen ontavngen.
doeggggg,Lean

Carolina zei

wat een leuk kadootje zo!!veel leuker om te krijgen dan een kale fles! zal ik mijn adres even doorgeven :).....