15 februari 2013

uiltje HB en tasje

Het uiltje van Marianne Design vind ik zo super leuk dus daar moest ik weer iets mee maken.
o ja ik er laatst ook al een tasje mee gemaakt, maar al weer weggeven. Gelukkig nog wel een foto van gemaakt.
 
Deze kaart heb ik eerst een sheet in de embosfolder gedaan en toen in de mal van Marianne Design. Met zacht groen papier en lichte kraft ook een ronde kaart gestanst met de zelfde mal en de binnenkanten er uit gesneden. Met een stukje design papier nog eens door de embosfolder en die vlindertjes ook uitgesneden en in de vlinders op de sheet geplakt. Nou toen het uiltje en dat wijst zich vanzelf en wel van die leuke wiebeloogjes erop gedaan.
Nog een bloem en een rozet met de stans van Tim gemaakt  en van een klein kantje een bloemetje geregen. HB uitgesneden met de Cricut.
Ook de achterkant moet natuurlijk netjes zijn en daar heb ik het uiltje nog eens gestanst en opgeplakt.
Dit is het tasje dat ik laatst gemaakt heb voor een uitdaging.
Welkom Kitty en Hetty en leuk dat jullie mij gaan volgen.  
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
 

14 opmerkingen:

Wiebine zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt Els, je gaat lekker ! en dat uiltje....
groetjes,
wiebine

Judith zei

Hallo Els,
Dit heb je toch maar weer heel mooi gemaakt! Het kaartje maar ook het tasje zijn super!
Heel fijn weekend,
groetjes van Judith

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat leuk..de uiltjes, mooi op het tasje en op de kaart..zien er allebei weer super uit..mooie kleurtjes ook..en die scrabble letters, dat is vast ook iets voor jou ?!

Liefs van Ans

Marja zei

een ontzettend leuke kaart en tasje. Het is inderdaad een leuk uiltje om iets mee te doen.

Jeannette zei

hoi Els, wat een prachtige trapjeskaart met die superleuke uil, leuk ook die rozet met letters erop en dan het tasje , die is ook zo leuk.... ook weer die uil met wiebeloogjes zo te zien, enig gedaan Els, groetjes een een fijn weekend, Jeannette

xxx Myra xxx zei

Els wat heb je dat weer mooi gemaakt!!

Anneke. zei

Dat uiltje is zeker leuk. Beide creaties zijn heel mooi gemaakt, Els!
Groetjes Anneke.

Ria zei

Dat is weer prachtig Els.
Ook echt wel een leuk uiltje.
Liefs, Ria

marika zei

prachtige kaart en een heel leuk tasje.
Het uiltje is echt superleuk!
Denk dat ik maar eens ga rondkijken waar ik deze stans vinden kan. Ben vorige week nog bij pipoos geweest,maar daar hadden ze hem in ieder geval niet

groetjes,Marika

Bianca Kalksma zei

Zucht, wat heb je dit toch weer geweldig leuk gemaakt! Die kaart is een waar meesterwerk, wat een boel werk, maar wat een pracht van een kaart met dat geweldig gave uiltje mét oog voor detail op de achterkant, echt heel erg mooi! En dat tasje, tsja, daar kun je er volgens mij tig van maken en op een creabeurs mee gaan staan en dan zullen ze snel verkocht zijn, want dit is toch wel super de super gaaf!!

martina's kaartjes zei

hoi els ! wat een leuke creaties heb je hier ! de trapjeskaart is helemaal geweldig geslaagd vind ik ! top ! ook het tasje mag er best wezen,
nog eenf ijn weekend
grtjs, martina
x

M@rjan zei

Het is ook erg leuk, dat uiltje, Maar wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt in een gaaf model! Ook het tasje is erg leuk!

Yvon zei

wat een super gave kaart heb je gemaakt Els,

groetjes Yvon

Miranda Mols zei

Enig dat kaartje en die transparante sheet is een geweldig idee. Het tasje is ook zoooo leuk!