17 februari 2013

Zussen

Op het forum van SNN heb ik meegedaan aan een lift uitdaging van januari en het voorbeeld was ook zo mooi. Dit is wat ik ervan gemaakt heb.  Gewoon lekker van restjes papier en je hebt zo weinig nodig en heb alleen nog de rozet stans van Tim gebruikt.  Mijn foto komt een beetje donker over, maar dat is in het echt niet zo en hoogtijd dat het zonnetje weer  gaat schijnen.
 

en dit was het mooie voorbeeld
Welkom Jeanette en leuk dat je mij gaat volgen.
Ook al die reacties op mijn vorige post vond ik erg fijn om te lezen en hartelijk dank daarvoor en ben natuurlijk ook weer benieuwd wat jullie van deze layout vinden.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
 
 

12 opmerkingen:

Marja zei

Perfect gelift Els, maar dan wel een beetje mooier (mijn mening).
Wat een lieve foto heb je hiervoor gebruikt.

Alida zei

prachtig, wat een heerlijk zomerse LO is dit, mooi gelift.

Jeannette zei

Hoi Els, wat is dit weer mooi gedaan, goed voor je restjes papier, alles matcht goed, lekkere vrolijke kleuren, groetjes Jeannette

xxx Myra xxx zei

mooi!

marika zei

prachtig!
ik vind zowel het origineel als jouw uitwerking supermooi.
Denk dat ik deze ook eens lift,vind hem super

groetjes,Marika

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Prachtige lift heb je gemaakt..heel kleurrijk, leuke foto van de zussen..liefff...

Liefs van Ans

Coby van willigenburg zei

wat een mooie lo Els, goed gelukt hoor!
groetjes coby

Yvon zei

o, die is mooi, maar ja ben dol op blokjes.

groetjes yvon

Berlinde zei

Die is prachtig Els, heel leuk om zo restjes op te maken! Ik vind hem super!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke en Chantal zei

Oooh wat een vrolijk en lief LO. Leuk die blokjes.
Groetjes, Marijke

Miranda Mols zei

Mooie lift. Zo vrolijk. Past super bij de foto. Die ga ik onthouden. Lekker CAS!

Carolina zei

wat heb je 'm weer prachtig gelift, enne eerlijk gezegd: ik vind die van jouw mooier!