6 maart 2013

Mannenkaart

Ergens op internet zag ik een catalogus (volgens mij van SU)  met een mooie kaart erop en die heeft mij geïnspireerd om deze kaart te maken. Van Wiebine had ik een hele leuke prijs ontvangen en daar wilde ik iets mee maken en zie hier een mannen kaart. .
Ook met de andere prijs die ik heb ontvangen een 'Happy Birthday' kaart mee gemaakt en heb het uitgesneden met de cricut  en de negatieve delen weer in de woorden geplakt. Groene open bloem van Marianne Design en vlinder van Florial ponsjes en een parel erop gedaan.
De bloem die hier op zit heb ik gemaakt van organza en de randen geschroeid boven een waxinelichtje en geeft dan een heel leuk effect. Heb het ook met voering stof gedaan en die bloem zit op de vorige post (op layout rechtonder).
Op de foto klikken is groter kijken he.
Dank je wel voor jullie leuke reacties op de vorige post en tot een volgende keer.

18 opmerkingen:

Anneke. zei

Beide kaarten zijn prachtig, Els! Mooie kleuren ook.
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
heb je ook fikkie bloemen gemaakt, leuk is dat, het kan niet missen dat het iets van SU was, Blogland wordt er mee overspoeld..hihi..2 mooie LO gemaakt..super...Liefs van Ans

Christine zei

Beiden zijn mooi, vooral de bovenste geniet mijn voorkeur!
Liefs
Christine

Jeannette zei

erg mooie kaarten Els, zo'n bloem branden heb ik pas ook geprobeerd, toen mijn vingers wat verbrand, jij hebt het goed gedaan want het ziet er heel goed uit, weer eens iets anders om te doen, heel leuk effect en zo te lezen heb je weer leuke prijsjes ontvangen? altijd leuk en welkom toch? groetjes Jeannette

xxx Myra xxx zei

super Els!

marika zei

ik vind beide kaarten weer erg mooi
super ook,die bloem,moet ik ook maar eens proberen

groetjes,Marika

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een mooie kaarten. Ik vind je mannenkaart echt super. Heel mooi met die radartjes en dat label. Ik ga je idee onthouden want die wil ik ook een keertje maken.
Groetjes Mirande

Lean de Ruiter zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt gave kleurtjes ook beide.
groetjes,Lean

Marijke zei

Prachtige kaarten!! Vooral de mannenkaart vind ik superrrrr!
Groetjes, Marijke

Alida zei

geweldig mooie kaarten heb je gemaakt Els, ik vind die bovenste toch wel de topper!

Marja zei

Prachtige kaarten Els en erg leuk zoals je dat met de bloem hebt gedaan. Het radertje met klokje erin vind ik ook erg leuk bedacht.

Jeanette zei

Weer erg mooie kaarten gemaakt. De bovenste is mijn favoriet. Wel erg leuk hoe je dat met de bloem van de onderste kaart hebt gedaan, ga ik zeker onthouden.

M@rjan zei

Wow, allebei erg erg gaaf!! Zou niet weten welke ik de leukste vindt, maar geloof toch de eerste!

Coby van willigenburg zei

wat is de bovenste kaart geweldig geworden, heel mooi met die punt er boven uit,

groetjes Coby

Berlinde zei

Wat een supertoffe mannenkaart Els, heel erg leuke schets!
Ook je ander kaartje is erg mooi, met een prachtige bloem!
Lieve groetjes, Berlinde

Bianca Kalksma zei

Wat een leuke kaarten!! Die bovenste mannenkaart vind ik echt een vermelding in een creatijdschrift waard, echt heel inspirerend! En de onderste is lekker strak maar ook weer beetje romantisch door de mooie bloem! Ik heb zitten zoeken naar de voeringstofbloem op je layout van een eerder bericht maar ik zie alleen de super leuke gehaakte bloem... ik kijk er vast overheen tis nog vroeg ;) Ik ben ook helemaal in love trouwens met het leuke vlindertje op de happy birthdaykaart, wat een scheetje met die sprietjes en het lijfje!!

Ans zei

Zijn alle 2 echt echitterend, de mannenkaart heerlijk stoer en de happy birthday mooi van kleur en prachtige bloemen.

Liefs Ans

Oeneke zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, vooral de mannen kaart is super. stoer en toch met mooie zachte kleuren