16 maart 2013

Met deze layout wil ik graag meedoen met de challenge van maart bij scrapplezier.
Het papier is van een oude lijn van Basic Grey, maar vond de foto's er wel bij passen.
 
De titel gesneden met de cricut en cartridge Don Juan en bewerkt met Glossy Accent. De accolade gesneden met Platin Schoolbook.
De voetjes met een oud ponsje gemaakt en de blaadjes, swirl  en hertje met stansjes van Marianne Design en de 2 vaanstroken is washi tape. De witte letters zijn van Nellie Snellen.

 

 
 
Bedankt voor het kijken en al jullie leuke reactie op de vorige post en ik heb er van genoten.
Tot een volgende keer enne ..... op foto  klikken is groter kijken. 

17 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

mooi gedaan!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Prachtige LO, leuke tekst, postzegel is ook grappig, papier is heel mooi er bij..liefs van Ans

Jeannette zei

ooooh, wat mooi weer Els, zulke mooie details weer, prachtig, groetjes en een fijn weekend, Jeannette

Lean de Ruiter zei

Heel mooie lootje gaaf design ook en 3 foto´s erop zijn ook super.
groetjes,Lean

Anneke. zei

Wat ziet het er weer super mooi uit, Els. Heel mooie bedacht!
Groetjes Anneke.

Marja zei

Prachtige LO en leuk zoals je dat met de bloem hebt gedaan. Het papier past perfect bij dit geheel. Zo zie je maar weer dat oude dingen het toch nog goed doen hahaa.

Marja zei

Prachtige LO en leuk zoals je dat met de bloem hebt gedaan. Het papier past perfect bij dit geheel. Zo zie je maar weer dat oude dingen het toch nog goed doen hahaa.

marika zei

dat heb je weer prachtig gedaan. Ben zelf ook van plan om deze te gaan maken.

groetjes,Marika

Alexandra zei

Prachtige layout.

Alida zei

ik vind je LO geweldig, mooie details en wat leuk dat je weer meedoet met de challenge bij ScrapPlezier.

M@rjan zei

Wat een supergave layout!! Mooie indeling en de sfeer van de foto's is goed getroffen in je LO. Leuke details zoals de bloem en de postzegel.

Marijke zei

Erg mooi LO, knap altijd zo mooi jij ze maakt!!

Groetjes, Marijke

Astrid Zwaan zei

Geweldig dat jij weer mee doet met de sketch challenge, geweldige uitwerking....mooie details zoals bloemen, stansjes en glossy accent heerlijk om mee te werken....
In 1 woord TOP!!!!

Berlinde zei

Een prachtige LO Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat mooi gemaakt Els.

Liefs Riet.

Patricia zei

Hoi Els,
Ik heb even niet geblogd, geen tijd en zin, maar vind het wel heerlijk om weer terug te zijn.
Vind het altijd erg leuk om bij jou te kijken. Omdat je dezelfde stijl hebt en ook varieert in de dingen die je maakt. Zo zie ik af en toe ook eens een layout voorbij komen. Dat vind ik leuk, want deze maak ik zelf ook graag. Deze LO is ook weer zo leuk. Heb jij de cricut gebruiksklaar staan?
Valt me op dat jij deze vaak gebruikt, in tegenstelling tot mij.
Vind het altijd teveel gedoe.
Ook je gelifte kaart en mannenkaart vind ik erg mooi!!
Fijne dag, groetjes Patricia

Ria zei

Heerlijk om deze prachtige LO van je te zien.
Groetjes, Ria