4 maart 2013

Scrappoint 2007

 
Vandaag heb ik een layout gemaakt van een sketch van scrapplezier en de foto is van 2007.
We hadden een gezellige forumdag bij Scrappoint in Apeldoorn en ik heb daar hele leuke herinneringen aan.   Helaas bestaat de winkel niet meer.
Papier is van Riddersholm en het golfjespapier heb ik op de beurs gekocht.  Stoffen bloemen met de stans van Tim gemaakt. en jawel zelf een bloem gehaakt en ook nog een stukje washi tape gebruikt.
 
De titel is met de letterstans van Tim Holtz gemaakt en de brads komen van Unlimited en hieronder zie je de sketch.
 
 
Ook heb ik weer een prijs gewonnen met de scraploterij
Bedankt voor al jullie leuke reacties op de vorige post en tot een volgende keer.
 

15 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat ziet je LO er weer tip top uit, Els! Heel mooi gemaakt. Leuk dat we elkaar vrijdag nog even hebben gesproken....
Groetjes Anneke.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat heb je de LO mooi uitgewerkt, leuk de bloemen en de gehaakte blomen...super hoor..Liefs van Ans

Astrid Zwaan zei

Hoi Els,

Ten eerste wil ik jou bedanken voor je deelname aan de sketch challenge februari 2013.....
Wat een geweldige uitwerking weer, heel rustgevend, hele mooie details!!!!

Jeannette zei

hoi Els, wat een mooie LO heb je weer gemaakt en je lekker uitgeleefd met stof voor de bloemen en ja hoor, ik dacht het te zien.... een echte gehaakt bloem, helemaal top, groetjes weer, Jeannette

marika zei

ik dacht al dat de sketch me bekend voorkwam,nu weet ik weer vanwaar. Je hebt er weer een prachtige lo van gemaakt. Super ook,om zoveel bekenden op de foto te zien

groetjes,Marika

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

M@rjan zei

Ja, er zijn veel winkels op de fles of alleen door als webwinkel. Maar je Lo is super, Els. Ik vind dat ribkarton afgescheurd erg gaaf! Ook de tinten samen en je prachtige bloemen!

Miranda Mols zei

Wat een supergave layout weer. En die 2 hieronder ook. Ik geniet elke keer weer van je lo's!!!

Lean de Ruiter zei

Mooi lootje geworden gave laagjes ook.
groetjes,Lean

Jacquelien zei

Mooie layout! Natuurtinten blijven mooi. Het ribbeltjekarton blijft bij mij ook een vaak gebruikt item.

Groetjes Jacquelien

Alida zei

mooie LO Els, leuk dat gehaakte bloemetje en jammer dat de winkel niet meer bestaat. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van ScrapPlezier.

Berlinde zei

Prachtige LO Els, leuk dat ribbelkarton!
Lieve groetjes, Berlinde

Marja zei

Hoi Els,
even over de blaadjesstans. De kleine blaadjes lukt wel, maar die moeten er 2x doorheen. 1x een kwart slag gedraaid en dan lukt het prima.

Marja zei

ik vind je LO trouwens erg mooi, maar dat wist je al.

Yvon zei

Geweldig mooie lo Els en super dat je ene prijs hebt gewonnen met de scraploterij, veel plezier ermee.

Groetjes yvon