12 maart 2013

Tea time

 
De uitdaging februari van het SNN forum was deze kaart te liften.
 
 
Boven het voorbeeld van het forum en  onder de kaart die ik er van gemaakt hebt.
 
 
Het was voor mij een erg moeilijk te liften kaart en raad eens?  Ja ik heb er mee gewonnen!
Zo blij als een kind want dit had ik niet verwacht.
Papier is van Terasa Collins en de vogeltjes is washi tape.
Vlindertjes met florialponsjes gemaakt.
Op foto klikken is groter kijken.
Bedankt voor jullie bezoek en tot een volgende keer.   



21 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Els, wat een gave lift heb je gemaakt van die kaart en ik ben niet de enige die hem zo mooi vind, blijkt wel uit de prijs die je ermee gewonnen hebt, erg leuk dat washitape met die vogeltjes, leuk ook dat gaatjespapier waar de muzieknoten door piepen, groetjes weer, Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Wat leuk dat je met deze kaart gewonnen hebt..heel erg mooi gelift,prachtig papier en schattug uiltje..erg mooi..liefs van Ans

Marja zei

Had nog niet gelezen dat je hem gewonnen had, maar ik vind je kaart prachtig. Leuk zoals je dat met de vlinders hebt gedaan.

Marja zei

vergeet ik helemaal nog te zeggen:
GEFELICITEERD!!!

Anneke. zei

Wauw, Gefeliciteerd!! Terecht gewonnen het is een prachtige kaart geworden.
Groetjes Anneke.

martina's kaartjes zei

wow ! deze is wel top hoor ! mooi !
grtjs,martina
x

xxx Myra xxx zei

hij is mooi! en terecht gewonnen!!

marika zei

nou,het origineel vind ik niet echt super als ik zo eerlijk mag zijn. Maar die van jou is dan wel heel erg mooi.
Denk dat het inderdaad geen makkelijke lift was,maar je bent glansrijk geslaagd.
Terecht gewonnen dus

groetjes,Mrika

M@rjan zei

Heel gaaf is je liftkaart, lijkt mij ook geen makkelijke om te liften, maar heb je super gedaan. dat bewijst het winnen wel, van harte!

Oeneke zei

Met vlag en wimpel geslaagd! Hij is prachtig geworden, gefeliciteerd

Yvon zei

Geweldig mooie kaart Els en super dat je gewonnen hebt

groetjes yvon

Judith zei

Heel mooi gelift, de uil is ook leuk!
Dat vind ik dus niet alleen, anders had je niet gewonnen (-: Gefeliciteerd!!

Alida zei

leuk Els en volgens mij verdiend gewonnen, mooi kaartje en mooi gelift.

Lean de Ruiter zei

Gaaf kaartje geworden leuk met het theezakje erbij ook.
groetjes,Lean

Berlinde zei

Erg leuk kaartje Els, mooier dan het origineel vind ik. Tof dat theezakje erbij! Leuk dat je hier ook mee gewonnen hebt, super!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtige kaart Els.

Liefs Riet.

Thamar, zei

hoi hoi

Dat vind ik altijd lastig een lift,maar die van jou is erggg mooi geworden top.

gr Thamar

Ria zei

Super leuk en gefeliciteerd dat je gewonnen hebt.
Liefs, Ria

Coby van willigenburg zei

gefeliciteerd Els, eerlijk gezegd vond ik hem ook gelijk sprekender dan de te liften kaart, dus een terechtte winner!

groetjes coby

Ans zei

Gefeliciteerd het is ook een prachtig kaartje, hele mooie lift.

Liefs Ans

Bianca Kalksma zei

Je hebt terecht gewonnen, jouw versie spreekt me meer aan dan het origineel. Vaker mee doen dus :) Fijn weekend! Groetjes van Bianca