21 april 2013

Een snel kaartje

Tja ik dacht dat ik dinsdag pas iets zou plaatsen, maar het is vandaag geworden, omdat dit de laatste dag is dat ik dit kan plaasten voor de challenge van Scrapplezier

Dit was de sketch en het papier is van everyday met cardstock, nog een klein bloemenponsje gebruikt en de hexagons uitgeknipt en op foamtape geplakt. De tekst met versamark en embospoeder gemaakt. en de kaart is voor iemand die wel wat vrolijkheid kan gebruiken.


Tot een volgende keer en op de fotoklikken voor groter kijken.




10 opmerkingen:

Jeannette zei

hoi Els, jij bent echt snel, ik had net gereageerd op je vorig bericht, maar deze is ook mooi en heerlijk vrolijke kleuren, gelukkig nog net op tijd voor de challenge, groetjes weer Jeannette

xxx Myra xxx zei

wat een leukje!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Mooi gedaan, je hebt met deze sketch een superleuke kaart gemaakt, ik doe het je niet na..niks voor mij..de lopers van de Cascaderun hebben echt geluk gehad met dit prachtige weer..
Liefs van Ans

Alida zei

erg mooi Els, leuke vrolijke en frisse kleuren, alleen een dagje te laat om mee te dingen naar de prijs, maar wel super dat je em nog gemaakt hebt.

Riet zei

Wat een mooi kaartje Els.

Liefs Riet.

Helena zei

wat een leuke, vrolijke kaart.

Miranda Mols zei

En vrolijk is ie. Maar een snel kaartje???? Dit was toch werk veel werk zo te zien. Maar in ieder gevak met veel liefde

Marja zei

Erg drukke sketch, maar jij hebt er weer iets moois van gemaakt.

Kitty zei

Leuk en lekker vrolijk, daar kikker je wel van op!

M@rjan zei

Gaaf zeg, leuke take op de schets, knap gedaan! Drukke schets, maar door jouw papierkeus is jouw kaart niet druk.