30 april 2013

Kaartje

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de uitdaging 183 van  DCL challenge. Iedereen die zin heeft kan nog meedoen tot 3 mei 18.00 uur.
Het papier is van papermania en heb ik gekocht bij de hobbywinkel van Zuidwolde.  Dit keer heb ik de bloemblaadjes en de bloemenstans gebruikt van Crealies en het kleine bloemblaadje is van Marianne Design. De randpons is natuurlijk van Martha Stewart en het cardstock van papicolor.
De tekststempel heb ik met Versamark en embospoeder gemaakt.
 
Dit was de sketch
 
 
Ook wil ik alle mensen bedanken die mij gefeliciteerd hebben met mijn verjaardag van afgelopen zondag. Bedankt voor jullie prachtige kaarten en de felicitaties via blog, forum of facebook. Het was een hele fijne en gezellige dag. Hieronder de zelfgemaakte kaartjes die ik heb ontvangen  

 
 
 
Tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er erg mooi uit ! top
grtjs, martina
x

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
je hebt een prachtige uitwerking van de sketch gemaakt.super en leuk al die verjaardagskaarten...
Liefs van Ans

Berlinde zei

Een prachtige kaart Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Jeannette zei

oooooh, Els, toch nog je verjaardag vergeten, ik las dat je jarig zou zijn, tja als je het niet opschrijft vergeet je het gewoon, nog van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Leuk al die kaartjes die je hebt ontvangen, maakt het toch ekstra feestelijk.
Je kaartje vind ik ook weer erg mooi, succes bij de challenge (ik ben er ook mee bezig haha, maar ook nog met de Ollie's).
groetjes Jeannette

Marijke zei

Nog van harte gefeliciteerd Els. Prachtig kaartje en wat is het toch een mooie schets.

Groetjes,
Marijke

Marja zei

Die van Ellie is mooi hè? en die van mij is nog onderweg denk ik ivm feestdag vandaag. Ik vind jouw kaart ook bijzonder mooi!

xxx Myra xxx zei

heel mooi weer Els!

Alida zei

wauw, wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, mooie kleuren en heel mooi afgewerkt.

chantal zei

Wat een mooie stijlvolle kaart. Liefs chantal

Judith zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Els! Leuk dat je zoveel zelfgemaakte kaarten hebt ontvangen. Jouw uitwerking van de challenge is stijlvol geworden. Succes!

M@rjan zei

Wow Els, wat een supermooie kaart, zeg! Heel chique en erg mooi in de monochromatische tinten en mooie bloemen. Leuke kaartjes kreeg je voor je verjaardag! Maakt het nog leuker om jarig te zijn.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge van DCL.

Carolina zei

prachtige kaart weer! en wat ben je verwend met al die mooie kaarten!

Alexandra zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een prachtige kaarten heb je gehad.
De kaart voor DCL is prachtig.

Riet zei

Wat prachtig Els.

Liefs Riet.

Ellen zei

Mooie uitwerking van de schets!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen