21 april 2013

Oma en Opa

Mijn vriendin is donderdag oma geworden en daar moet natuurlijk een kaartje bij en wat een prachtige tijd om nu in het voorjaar een baby te krijgen.  
Ergens op internet ben ik zo'n soort kaartje tegen gekomen maar kan het helaas niet terug vinden, dus het model is niet van mij. 
Het gedichtje had ik ooit zelf ontvangen toen wij oma en opa waren geworden.
Het rompertje,  hangertjes, de speld, letters en de lammetjes heb ik met de cricut gesneden en de vlaggetjes zelf geknipt.
Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn vorige post en tot dinsdag.
 

 

12 opmerkingen:

marika zei

oo, wat een lief kaartje heb je gemaakt zeg. Erg leuk met al die details erop.

groetjes,Marika

Alexandra zei

Wat een lief kaartje.

Anneke. zei

Wat een prachtig leif kaartje, Els! Feliciteerd je vriendin ook even van mij.
Groetjes Anneke.

xxx Myra xxx zei

wat een schatje Els!

chantal zei

een mooie kaart voor een leuke gelegenheid! Liefs Chantal

Gerda zei

Wat een prachtige kaart. Daar zal je vriendin en haar man wel heel erg blij mee zijn.

Groetjes Gerda

Marja zei

leuk kaartje en wat een prachtige tekst heb je gebruikt.

M@rjan zei

Heel mooi kaartje, hou wel van deze stijl! Schattig zijn de lammetjes, maken het ook speels. Binnenkant mooi afgewerkt, die opa en oma zullen het super vinden.

Alida zei

oh wat een ontzettend leuk kaartje Els, zo schattig, daar zullen ze vast en zeker blij mee zijn.

Jeannette zei

hoi Els, wat een superlief kaartje heb je gemaakt voor je vriendin, joh en inspiratie doen we overal op hoor, we geven er toch onze eigen draai weer aan, dus altijd goed toch zeker, groetjes weer Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi els,
Oeps, deze had ik gemist en het is toch zo'n leuk kaartje, lief de lammetjes, mooi gedicht echt een prachtkaart voor Opa en Oma..Liefs van Ans

Brenda zei

Geweldig kaartje zeg! Snoezig ook met die lammetjes die over de kaart huppelen&dartelen! Groetjes,Brenda