23 april 2013

Uitdaging 164 Cards & Scrap

 
 
Wat was ik blij toen er een e-mail kwam met de vraag of  het mij leuk leek om in het  designteam van Cards & Scrap wilde komen en natuurlijk wilde ik dat graag.  
In het team roze mag ik meedoen en beginnen met Opdracht 164;
 
Maak een creatie zonder designpapier en de sponsor van deze week is 
 
 
    
 
Met deze layout heb ik geen designpapier gebruikt, maar  de achtergrond met een template geïnkt met verschillende kleuren distress inkt.
Uil, bloemen, takjes en de kaders zijn gemaakt met de malletjes van Marianne Design en ook de nieuwe vlinder is van Marianne Design en heb ik gestempeld met VersaMark en Jeans embospoeder.
Houten letters en de love zijn rub-ons. Op de kadertjes die met de zegelmallen zijn gemaakt en de uil heb ik nog piepkleine bloemetjes geplakt en ze zijn gewoon van cardstock geponst.
 
Heerlijk om dit nieuwtje eindelijk met jullie te kunnen delen
en wil je de layout beter bekijken gewoon even op de foto klikken.
Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.
 
 
 
 
 



26 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Ooooh geweldig, leuk nieuws, dat je in het DT bent gekomen en je LO is weer super, zoals altijd...gefeliciteerd..liefs van Ans

Je@net zei

Welkom, Els, leuk dat je team roze komt versterken! En wat een mooie binnenkomer, prachtige lo heb je gemaakt!

M@rjan zei

Jij maakt ook zulke gave dingen, dat blijft niet onopgemerkt! Leuk hoor, veel plezier als DT lid.
Je aftrap is erg mooi, wat een prachtige lay-out! Lekker zonnig ook en wat een leuk details, die scrabble lettertjes.

Anne-Marie zei

Superleuk Els dat je in het DT zit en terecht, je maakt prachtige dingen! Veel plezier! Groetjes Anne-Marie

Sandra1968 zei

Wauw, dit is super! Van harte gefeliciteerd met je DT-schap!

Groetjes, Sandra

Jeannette zei

helemaal geweldig Els, ik zag je foto op het blog staan en dacht he, dat lijkt Els wel en ja hoor, echt hartstikke leuk voor je en ik weet zeker dat je hier lekker je stempel op kan drukken (om maar in hobbytermen te blijven hihi), veel succes meis, het is je van harte gegund en een hele eer, liefs Jeannette

Aletta zei

Ziet er prachtig uit Els, welkom in ons team, geniet ervan.

Groetjes Aletta

Bernadet zei

Prachtige LO Els!!
En wat superleuk dat je onze nieuwe collega bent vanaf vandaag!!
Heel hartelijk welkom hoor!

Patricia zei

Hoi Els,
Wat heb je dat goed opgelost zo.
Het lijkt net of je wel design papier hebt gebruikt. Heel mooi gedaan zo.
Het is een prachtige LO geworden.
Ik zag ook nog je zakje van de vorige post. Die is ook zo leuk.
Er zitten veel leuke dingetjes op,
heel mooi!!
Fijne dag,
groetjes Patricia

Ria zei

Lieve Els,
Dat vind ik nu nog eens hartstikke leuk. Ik zat me al een beetje af te vragen of je soms voor een DT-team gevraagd zou zijn. Dus ja hoor ik ben super blij voor je en ik wens je heel veel plezier.
Ik ben benieuwd naar al je mooie werkstukken die je maken zal.
Liefs, Ria

Berlinde zei

Gefeliciteerd met je DT-schap Els, leuk!
Prachtige LO heb je gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Marja zei

wat ontzettend leuk dat je gevraagd bent en nog leuker dat je JA hebt gezegd.
Van harte gefeliciteerd!! en deze LO is als premiere bijzonder goed geslaagd.

Alida zei

Els wat ontzettend leuk, proficiat, geniet er van en deze LO is weer schitterend.

marika zei

gefeliciteerd!!
ik vind het helemaal geweldig voor je en eigenlijk verwondert het me niks, je maakt prachtige dingen.
Ook deze lo is weer echt een plaatje met heel veel leuke details.
Echt mooi gemaakt

groetjes,Marika

Wiebine zei

van harte gefeliciteerd Els en wat een prachtige layout heb je gemaakt zeg zonder designpapier, prachtig.
groetjes,
Wiebine

Anneke. zei

Schitterende LO, Els. Leuk voorstel stukje en helemaal leuk dat je nu mijn DT collega bent. Welkom in ons team.
Groetjes Anneke.

Tinie zei

Erg leuke LO, Els!! Zo leuk gedaan!!
Hoop dat je een leuke tijd hebt bij ons team van C&S!
Groetjes Tinie

Ans zei

Nogmaals gefeliciteerd een superleuk bericht, je maakt ook altijd van die mooie dingen.

De lo is ook super leuk om hem nu te kunnen delen.

Liefs Ans

Brigitta Raaijmakers zei

Els, van harte gefeliciteerd met het designteammember worden bij Cards en Scrap! Super gaaf! Deze lo is ook weer erg mooi en volgens mij best een lastige uitdaging met alleen cardstock! Maar het is jou zeer goed afgegaan!!!

Groetjes Brigitta

martina's kaartjes zei

wat heb je dit leuk gemaakt ! top hoor !
bedankt voor je vroege en leuke, bijna dagelijkse reacties ! je bent trouwe 'klant', dat is leuk om mijn dag mee te starten =)
grtjs,martina
x

Bianca Kalksma zei

gefeliciteerd met het designteammemberschap! En wat heb je die template super gaaf gebruikt! Prachtige layout is er ontstaan!

Alexandra zei

Wat een leuk nieuws Els, van harte gefeliciteerd met je DT- schap. Dat was een hele slimme zet van Cards&Scraps.
Gelijk een prachtige layout gemaakt. Je koffiepadszakje was ook prachtig en dan nog die mooie kaart. Je bent goed bezig geweest:)

Ellen zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Els! Een hele gezellige dag toegewenst!
Groetjes Ellen

Boukje zei

Ook gefeliciteerd met je DTschap, leuk zeg! Je layout is prachtig, mooi gedaan zonder dessinpapier! Ook je koffiezak hieronder is mooi!
groetjes Boukje.

Wanda zei

Hoi Els,

Wat leuk dt lid, gefeliciteerd!

Groetjes, Wanda

Scraptastische hobby zei

Allereerst Gefeliciteerd met je plekje binnen het designteam van Cards&Scrap. Verder wilde ik jou ook bedanken voor het uitkiezen van mijn winnende kaartje cardstock only, ik ben er heel blij mee, ook met de mooie prijs die daar bij hoorde.
Als laatste ga ik volger worden van je blog, om nog meer van je te gaan zien.
Groetjes van Gerie