26 mei 2013

Een blinde scrap

Eerste pinksterdag heb ik mee gedaan aan een online crop op het forum en het was een hele leuke maar drukke dag. Zie vorig bericht., maar we moesten ook nog een blinde scrap maken.
Verf met Gesso in het midden een blok van ongeveer 20 centimeter en de randen ongeveer 1,5 centimeter en ik hou helemaal niet van verven op een layout, dus een echte uitdaging voor mij.
En raad eens.................. Jawel ik heb gewonnen met onderstaande layout.   
 
Ook hadden we een blinde scrapkaart en dit is die van mij geworden. Wat is dat leuk als je leest wat je moet gaan doen en dan dit resultaat er van maken. Ik vond het erg leuk om te doen.
 
Bedankt voor het kijken en jullie leuke reacties en tot een volgende keer.

12 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Els.

Liefs Riet.

Patricia zei

Leuk Els wat prachtig gemaakt zeg. Blinde scrap betekent dat je geen voorbeeld krijgt te zien ofzo?
Heel mooi gemaakt en ook je kaart vind ik erg leuk.
Fijne avond,
groetjes Patricia

xxx Myra xxx zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt!! Hij is ook erg mooi geworden.

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Echt leuk dat je gewonnen hebt, ik vind je LO en je kaart weer prachtig..Liefs van Ans

Judith zei

Ik vind het heel knap, blind scrappen! Leuke resultaten

Coby van willigenburg zei

Gefeliciterd, en ja het zijn weer twee mooie producten, lijkt me spannend zo'n blind gebeuren:-)

groetjes Coby

Jeannette zei

wat is dat gaaf gemaakt Els, en dan nog winnen ook haha, echt erg leuk, je hebt nu zeker de smaak te pakken? Je blinde scrapkaart is ook erg mooi, groetjes Jeannette

Lean de Ruiter zei

Super lootje en gefeliciteerd mooi kaartje ook!
groetjes,Lean

Marijke zei

Wat gaaf is dit, heel mooi gemaakt. Lijkt me wel moeilijk blinde scrap maar goed gelukt bij jou en nog in de prijzen gevallen ook:))

Groetjes,
Marijke

Alida zei

proficiat Els, verdiend gewonnen en ook je kaartje vind ik erg mooi. Leuke en gezellige dag was het he?

Klaske zei

Leuke uitwerkingen heb je gemaakt Els! Het kaartje is ook super!

Alexandra zei

De layout is toch heel leuk geworden zelfs zo leuk dat je er een prijs mee wint, wat goed zeg en je kaart is prachtig.