9 mei 2013

Een te kleine chocolade verpakking?

 
Nee hoor maar zo maak je deze verpakking wel en dan scheur je hem gewoon door midden en zet er een ander stuk papier tussen en dan scrap je de verpakking. Dit idee had ik ergens gezien maar weet niet meer waar.  Voor een speciale vriend heb ik deze chocolade verpakking gemaakt en wil graag meedoen aan de We Lo Vintage Challenge 

 Vintage maken vind ik heel moeilijk maar  geloof dat dit wel in de goede richting komt.
 
 
Bedankt voor jullie leuke berichtjes op de vorige post.
en tot een volgende keer.
 

17 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat weer een prachtig project, Els! Diegene die dit krijgt is er vast heel blij mee.
Groetjes Anneke.

Joan zei

Wat een leuk idee Els en het ziet er prachtig uit !

xxx Myra xxx zei

heel mooi Els!

Patricia zei

Hoi Els,
Ik heb erg weinig tijd gehad om te bloggen, en dat noemen ze dan vakantie ;-). Maar ik doe nu even een rondje en zie dit prachtige doosje bij jou. Wat heb je deze leuke gemaakt!! ik vind die stempel ook erg leuk en natuurlijk die leuke scheur!
Ook je vorige boekkaart is weer een plaatje.Iik heb hem zelf ook wel eens gemaakt, erg leuk om te doen en te geven. fijne avond,
groetjes Patricia

Henriëtte zei

Mooie verpakking heb je gemaakt hoor en er zitten zeker vintage-elementen op. Gewoon lekker blijven oefenen, gaat het je vanzelf gemakkelijker af.
Leuk dat je meedoet aan onze 2e chalenge bij WLVC.

Groetjes Henriëtte

Jeannette zei

hoi Els, ik zeg dat het vintage is hoor haha, wat een leuk idee om zo een lekkere reep chocolade te verpakken, dit is toch leuk om te krijgen, succes bij de challenge, groetjes Jeannette

Marja zei

Op de foto lijkt hij heel mooi, maar in het echt is tie nog mooier. Ik vind hem zeer goed geslaagd voor vintage. De ontvanger zal hier heel blij mee zijn.

martina's kaartjes zei

vintage is helemaal geslaagd hoor ! geen probleem denk ik hier ! mooi gedaan, mmmm, lekker !
fijn weekend !
grtjs, martina
x

Alida zei

geweldig, ik vind het helemaal op en top vintage Els, dat moet je vaker doen.

M@rjan zei

Ja hoor, ik vind het wel vintage en erg mooi ook. Leuk idee, dat doorscheuren, apart! Leuk cadeau ook!

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Ik loop achter zie ik, leuke verpakking heb je gemaakt, er zitten wat Vintage elementen in..heel mooi.leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..Liefs van Ans

Alexandra zei

Het vintage is goed gelukt, wat een prachtige chocolade verpakking.

Lean de Ruiter zei

Gaaf geworden en heel lekker ook ..mooie tekst!
groetjes,Lean

Anneke zei

je hebt een mooie verpakking gemaakt en lekker blijven oefenen dan gaat het je steeds beter af, zal je zien.
bedankt voor je deelname bij WLVC.
groetjes Anneke

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel is het geworden Elske, en een heerlijke inhoud, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
gr. Liesbeth

ann van dijk zei

Erg gaaf geworden en heel lekker ook en een leuke mooie tekst!Misschien heb je het idee in de vorige challenge bij mij gezien,.... is wel een leuk idee toch zo een cadeautje te maken en toch niet al te duur.Denk dat de ontvanger er erg blij mee is.
groetjes Anneke

Sandra1968 zei

Wauw, wat een beauty!