5 mei 2013

Happy holydays

Heb van de week nog even tijd gehad en een layout kunnen maken voor Scrapplezier uitdaging voor april.  Het papier is al heel oud en van Rusty Pickle en geen idee of het nog bestaat, maar past goed bij de foto's.  De titelletters heb ik gemaakt van de leuke  Crealies lettermalletje en de klok is van Marianne Design net als de zegel met het jaartal linksonder en ook de bloemenrand is van MD.
Ook nog een stukje lavendel kleurig jute gebruikt.   
 

 
Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.

17 opmerkingen:

Anneke. zei

Wat weer een kunstwerk, Els.
Prachtig!
Groetjes Anneke.

Alida zei

ik vind het een erg mooie LO Els, leuk dat klokje en dat papier past goed bij de foto's. Super dat je weer meedoet met de challenge van ScrapPlezier.

marika zei

ook dit is weer een hele mooie lo met leuke details.
Leuk papier ook

groetjes,Marika

Ans Gilbert zei

Hoi Els,
Weer een prachtige LO, mooi papier, leuke foto's..past allemaal weer perfect bij elkaar.
Liefs van Ans

xxx Myra xxx zei

heel mooi weer Els!

Patricia zei

...en nu weer zo'n prachtige layout!
Erg leuk gedaan. Ik vind de klokstans van Marianne ook zo leuk. Ik heb hem ook sinds kort en gebruik hem graag. Leuk dat jij regelmatig Layouts maakt.
Deze zie je op de blogs helaas niet zo veel. Zo kan ik weer wat inspiratie opdoen, want ik maak de laatste tijd ook heel veel Layouts.
Fijne zondag nog,
groetjes Patricia

Jeannette zei

Erg mooie LO weer Els, dit is wel echt jouw ding he?
Knap hoe je er weer invulling aan weet te geven, groetjes en succes met de challenge, Jeannette

Riet zei

Prachtig gemaakt Els.

Liefs Riet.

Coby van willigenburg zei

wat mooi geworden Els en bij Esther zag ik de sketch maar die herken ik heel goed terug bij jou,

groetjes Coby

M@rjan zei

Ja, je bent hier ook goed in, een mooie indeling, leuke tinten, mooi papier, gaaf!!

Oeneke zei

Alweer zo'n prachtige LO. Ik loop een beetje achter wat bloggen aangaat(ik hoop tenminste dat het alleen voor het bloggen geld ha ha)Maar wat heb jij alweer veel gemaakt, prachtig allemaal. Misschien zien we elkaar op de scrapdag Noordwolde en dan gaan we maar meteen eens iets afspreken hè anders komt het er nooit van. groetjes Oeneke

Berlinde zei

Prachtig gemaakt Els!
Lieve groetjes, Berlinde

Lean de Ruiter zei

Gaaf lootje weer Els.
groetjes,Lean

Marja zei

wauw, super LO!!

Marijke zei

Els wat is dit weer een mooie LO. Mooie indeling en leuk de klokstans.

Groetjes,
marijke

Ans zei

Super lootje, mooi die letters.

Liefs ANS

Astrid Zwaan zei

Els wat leuk dat je weer mee doet aan de sketch challenge@scrapplezier.nl, onze dank is groot....

Wat een geweldige uitwerking van de sketch....mooie details!!!