22 mei 2013

online crop

Afgelopen zondag heb ik meegedaan aan een onlinecrop en elke 2 uur kregen we een nieuwe opdracht. Deze kaart heb heb ik gelift

en dit was het mooie voorbeeld
 
Een merci doosje met een band er omheen  en hier het nieuwe modellier creme gebruikt en wat een leuk spul is dat. 
 
Af en toe nog een zwart lijntje om een ruitje getrokken.
 
 
Deze layout  heb ik de foto en het labeltje links onder de foto gelift van onderstaand  mooie voorbeeld
 
 
Ook een kadozakje heb ik gemaakt  van een patroon en ik vind  het erg leuk om te maken omdat ik niet een ster ben met inkt.  
 
 
 
 
Op de foto klikken is groter kijken en bedankt voor je bezoekje.
Tot een volgende keer.
 


21 opmerkingen:

xxx Myra xxx zei

Schitterend Els!

Klaske zei

wow Els wat een productie! ik vind de bovenste kaart echt een toppertje!

Groetjes
Klaske

Scraptastische hobby zei

Els ik vind ze heel erg leuk geworden en je bent heel actief creatief geweest zeg, toppertjes!
groetjes van Gerie

marika zei

wauw! wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt zeg.
Hoedje af voor jou

groetjes,Marika

Patricia zei

Jeetje Els wat ben je goed bezig geweest!!! Prachtige kaart, layout en tasje heb je gemaakt. Leuk hoe je bent omgegaan met de voorbeelden. Erg leuk!! Ik zag dat ik ook jou vorige post hebt gemist. Deze is ook weer prachtig gemaakt hoor!
Fijne dag, groetjes Patricia

Joan zei

Wat een leuk idee; een online crop. Je hebt weer mooie dingen gemaakt. De stempel op je cadeauzakje heb ik zelf ook. Leuk om daar eens wat anders mee te zien.
Groetjes Joan

Alida zei

wow Els wat ben jij actief geweest zondag, leuke dingen heb je gemaakt en wat was het gezellig he? Zo leuk om online te knutselen en ideetjes op te doen en uit te wisselen.

Lean de Ruiter zei

Mooie dingen heb je weer gemaakt.
groetjes,Lean

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Els.
Liefs Riet.

Alexandra zei

Wat een leuke projectjes heb je allemaal gemaakt. Het stempelen is je toch goed afgegaan,hartsikke leuke kadozakje.
En je hallo kaart van de vorige post is ook al zo leuk.

Miranda Mols zei

Wat een creativiteit weer. Ik ben weer weg van je layout!

Marja zei

Jeetje Els, wat een productie en dat allemaal op 1 dag. Dat was mij nooit gelukt. Stuk voor stuk prachtig!

Jeannette zei

Goh Els, wat heb jij weer veel gedaan en zo mooi en zo verschillend, de eerste "lift" is prachtig, had je hier ook al een voorbeeld van of kreeg je die later pas? en dan je mercidoosje, ook een schatje en weer wat nieuws onder zon? nog nooit gehoord van die creme. De Layout is ook mooi gedaan en het kadozakje met stempel is toch een plaatje? super allemaal, groetjes Jeannette

Carolina zei

Wat een mooie dingen gemaakt els, je bent er maar druk mee geweest, jouw kaartje vind ik mooier dan het voorbeeld!

martina's kaartjes zei

elke 2 uur een andere opdacht ! wow, dat is gewoon 'werken' zou ik zo zeggen hahaahah ! heel erg gleuke creaties heb je daar gemaakt ! top hoor
grtjs, martina
x

Brigitta Raaijmakers zei

Mooie projecten geworden Els.. en nu nog de uitslag afwachten van de blinde lo...

Wiebine zei

wat een productie zeg, en wat was het gezellig he, net of zit je bijelkaar te scrappen,
groetjes,
Wiebine

Thamar, zei

hoi hoi

els wat heb je weer mooie dingen gemaakt echt super.

Berlinde zei

Prachtige creaties Els!!
Lieve groetjes, Berlinde

Ans zei

Wat een super mooie creaties heb je gemaakt. Het kadozakje is echt prachtig.

Liefs Ans

Judith zei

Veel te zien en mooi allemaal!
Vooral het cadeauzakje spreekt mij aan. Prachtig beïnkt!